בשעה האחרונה כוכבת הריאליטי ליהיא גרינר עלתה בשידור חי בחשבון הפייסבוק שלה בשידור היישר מבית החולים בלינסון בפתח תקווה ושיתפה את העוקבים שלה בלילה הנורא שעבר עליה, בו הפילה באופן טבעי את העובר שלה, בן 17 השבועות. כעת היא נמצאת בהתאוששות במיון נשים וצפויה להישאר שם עד מחר. 



"מי שראה את הלייב שלי אתמול, יכל לראות שלא הרגשתי טוב. זה היה לייב קצר. היו לי כאבים מטורפים כמו של כאבי מחזור כאלו, התכווצויות. אז בלילה זה התגבר ונהיה מאוד חזק וכבר לא יכולתי לנשום, הייתי בבית על הרצפה מקופלת כמו משוגעת ולא יכולתי לסבול את זה יותר. דיברתי בטלפון עם מוקד אחיות והתחלתי לדמם ואמרתי אומייגד, הכאבים היו, אין לתאר. הכאבים שחוויתי אתמול היו קרובים לאלו שהיו לי בלידה טבעית בלי אפידורל. האחות במוקד הזמינה לי אמבולנס, הגעתי לבלינסון והדימום היה ממש קשה, והכאב היה עוד יותר קשה וזהו. הרגשתי את ההתנתקות לבד, והתינוק נפל לבד, ופתאום הכאב הפסיק וזהו.

לא רציתי שתחשבו ש: "מה נגמר ההריון? אין הריון? מה קורה? אתם יודעים אני מצרפת אותכם להכל, אז עברתי הפלה טבעית לא הייתי צריכה אפילו לעבור גרידה, פשוט הכל יצא טבעי ואמרו לי לא להסתכל כשהתינוק יצא ואני חולת נפש- הסתכלתי. תינוק קטן קטן, שלם, זה מטורף בשבוע 17 שתינוק בשלמות שלו והוא כאילו שקוף כזה. והוא היה ממש יפה.

זהו אז עצוב, ומה אני אגיד לכם. תודה לאלוהים שאני בסדר ואני בריאה והכל הלך יחסית נקי, סבלתי שלושה ימים אבל אתמול היה נורא. וזהו, נגמר נתחיל מחדש והיו ארבעה חודשים קלים מאוד. ההריונות שלי בדכ מאוד קלים מבחילות וכאלה. וזהו, זה קורה, זה קורה להרבה מאוד אנשים. אני לא בטראומה,אולי זה עוד מוקדם להגיד אולי עוד לא עיכלתי, בכל מקרה זהו רציתי לשתף אותכם, שתדעו שאם תראו אותי פתאום רזה וכוסית שוב,בעזרת השם אחזור לעצמי עוד חודשיים נעבוד על שוב, היה הריון מלחיץ והלוואי והבא לא יהיה כזה"
לא דרך פשוטה לפתוח את השנה החדשה (צילום: אביב חופי)
לא דרך פשוטה לפתוח את השנה החדשה (צילום: אביב חופי)