המעצבת ויוצאת האח הגדול דורין סגול מצליחה להפתיע אפילו את עצמה כשהצליחה להיכנס לתצוגות הנחשקות ביותר בשבוע האופנה במילאנו שבאיטליה ולפגוש את קברניטי עולם האופנה. לפני שנה ביקרה סגול בשבוע האופנה במילאנו והבטיחה לעצמה שבפעם הבאה שתגיע שוב למילאנו היא תשיל 20 קילוגרמים מיותרים מגופה ותגיע רזה ולוהטת יותר.

סגול אכן עמדה ביעד עם פיגורה מרשימה והצליחה להשיג אישורי כניסה מסטייליסטים מקומיים איטלקיים עימם היא עובדת לתצוגות האופנה הנחשקות ביותר בשבוע האופנה ביניהם של גוצ'י וארמני. המעצבת נעה מתצוגה לתצוגה עם לימוזינה, דוגמן תכשיט לצידה ועם שלל אאוטפיטים הורסים שעוצבו במיוחד עבורה על ידי המעצב עובד כהן.




בתצוגת האופנה של ג'ורג'יו ארמני שנערכה אמש, התייצבה סגול עם לוק נוסף עוצר נשימה שעיצב עבורה אותו כהן, עם מעבר חצייה של צבעים על שפתיה והצליחה לעורר עניין רב וסקרנות בקרב צלמי האופנה המקומיים. אם לא די בכך, בתום התצוגה ביקשה סגול מחבריה המקומיים להגשים לה חלום ולהכיר את ארמני באופן אישי ותיעדה כאמור את המפגש ההיסטרי. היא לא הפסיקה שם ועברה ליעד הבא ופנתה בחוצפה הישראלית המאפיינת אותנו לגורו האופנה הבינלאומית עורכת ווג אנה דלו רוסו וגם את המפגש עימה תיעדה אל מול עדשות המצלמה.


(צילום: Leggy Christa photo lab)
(צילום: Leggy Christa photo lab)

עם גורג'יו ארמני
עם גורג'יו ארמני





עם אנה דלו רוסו
עם אנה דלו רוסו