יש פרשיות חדשות בעולם הבידור והפעם, נראה שלמישהו קצת נמאס שמבקשים ממנו סלפי ברחוב. המשטרה עכבה לפני זמן קצר לחקירה את נאור ציון הקומיקאי והשחקן בחשד שהיכה אדם שביקש להצטלם איתו. האדם נפצע ופונה לבית החולים איכילוב בתל אביב, ציון נעצר ונחקר במשטרה ושוחרר בתנאים מגבילים.

נאור ציון בהודעה לתקשורת על מעצרו: "אתמול בשעה 20:20 בערך הלכתי בקניון רמת אביב ולפתע ניגש אליי אדם שנראה מן היישוב לגמרי ואמר לי "נאור ציון נפוצץ אותך יא בן זונה מאנייק נפוצץ לך ת׳צורה" הייתי בהלם ולא האמנתי למה ששמעתי חשבתי שאני הוזה אז ניגשתי אליו חזרה לשאול מה אמר ואם שמעתי נכון? כשהגעתי אליו הוא המשיך בשלו הצמיד ראשו אליי ואמר שהוא יפוצץ אותי... אמרתי לו שיתבייש לו לדבר ככה ושיפוצץ אם הוא כזה אמיץ? הוא המשיך לקלל אותי דחף וכשהרגשתי שהוא עומד לעבור איתי תגבול הדפתי אותו לאחור במכה מתוך צורך להגן על עצמי.. ואז הוא התחיל להתבכיין לכל מיני אנשים. שתקפתי אותו ונסות לאסוף עדים. הגיע הזמן מישהו ישים גבול לפרובוקטורים אלימים שמסתובבים ברחובות וחושבים שהם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם הרגשתי שאני חייב לפעול במקרה הזה שהיה חריג, נאור ציון".



זהירות עם היד. נאור ציון (צילום: אמיר מאירי)
זהירות עם היד. נאור ציון (צילום: אמיר מאירי)

לדברי המתלונן בן 30 מתל אביב, נאור דחה את ההצעה, ואף הגדיל לעשות כשהסתובב לעברו של המתלונן ושלח אגרוף בפניו. כתוצאה מהמכה, פונה המתלונן לבית החולים שם קיבל טיפול רפואי ולאחריו שוחרר לביתו. בעקבות התלונה זומן ציון למסור את גרסתו כשהוא נחקר באזהרה בחשד לתקיפתו של הצעיר.

לטענתו כאמור, הוא אינו מכיר את המתלונן ואף טען שזה התגרה בו, ובמהלך דין ודברים ביניהם שהתפתח לאירוע קצר ומכוער. במשטרה עושים עתה מאמצים לאתר מצלמות אבטחה של הנהלת הקניון ושל חנויות בקניון כדי להבין מה קרה באותם רגעים בין המתלונן לחשוד, כמו כן קוראים במשטרה לעדי ראייה שנכחו בקניון באותם רגעים והבחינו במתרחש להגיע למשטרה ולמסור עדות.