שבת, קסטרו חוגגת את מסיבת סיום אירועי הגאווה עם הדי.ג'י עופר ניסים בגני התערוכה. בלטה במתחם ה–VIP האמא עמליה ניסים. 

(צילום: דנה קופל)
(צילום: דנה קופל)

>משה איבגי, שנמצא בחופשה כפויה בבית, התבשר על כך שבתו דאנה, הנשואה לאיתמר שמשוני, בהריון עם נכד ממין זכר. כל המעורבים סירבו להגיב.


משה ודאנה איבגי (צילום: אור גפן)
משה ודאנה איבגי (צילום: אור גפן)

>קשה לליאורה להודות בכך שלא עלתה על הרומן הזעיר שלבלב בין השחקנית אסנת וישינסקי לאיש העסקים ומנכ״ל פרטנר לשעבר עמיקם כהן, שמיצו חודש וחצי של ניסיון שלא צלח.

וישינסקי, כבר לא פרטנר?

״היי יקרה, עמיקם חבר טוב ונשארנו בקשר מצוין״.

עמיקם כהן סירב להגיב.

אסנת וישינסקי (צילום: אילן בשור)
אסנת וישינסקי (צילום: אילן בשור)

>שבי ציון, שישי בלילה, רותי רודנר חגגה יום הולדת 50 יחד עם עשרות מחבריה שהגיעו מרחבי הארץ. באומנותי - האח חמי רודנר, רותם כהן וגם הבעל גיא פינס, שהקליט את "שיר של יום חולין" של אילנית.

>כחלק מפסטיבל יום ההולדת של רודנר, כמה ימים לפני כן, בתאריך עצמו, בבית חברים ביפו, הגיחה חדוה עמרני בשיר "סאלאם עליכום".

>תמיד כיף לארח את שגרירת ישראל בתפוצות. נועה תשבי נחתה בישראל יחד עם בנה לצילומים לקמפיין סודי.

נועה תשבי (צילום: אמיר מאירי)
נועה תשבי (צילום: אמיר מאירי)

>כפיים לאחות דנה עמרן מבית הספר לסיעוד ב"הלל יפה", שקיבלה את הציון הגבוה ביותר בארץ במבחני משרד הבריאות וגם זכתה למכתב הצטיינות ממשרד הבריאות. עמרן, הייתה בין 44 הבוגרים שעברו כולם (!) בהצלחה את המבחנים. "הלימודים בראשות ד"ר מירב בן נתן היו אינטנסיביים, בית הספר חותר למצויינות ולא מתפשר", היא אומרת "הבחינה הייתה קשה, אך אם למדת היטב, אין סיבה שלא תצליח". ד"ר מירב בן נתן, מנהלת בית הספר, מרוצה: "גידלנו אחים ואחיות למופת, שהשקיעו ועמלו קשה, ולמרות המציאות הכלכלית המורכבת בה אנחנו חיים, הם הציבו לעצמם רף גבוה ובהחלט וצלחו את הבחינה. אין יותר גאה ממני. אנחנו יכולים להיות רגועים שהשארנו את הטיפול בידי הטובים ביותר".

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)