זוכרים את יכולות העל של מיכל הקטנה שעבדה עד הרגע האחרון לפני לידת התאומים וחזרה לבמה שבוע אחרי לידתם? אז מסתבר שכל כוכבות הילדים ניחנו בכוחות על וזאת הסיבה שהם כוכבות ילדים! גם מיקי מוכתר האהובה, שמטפחת בטן הריונית מתקדמת של חודש שמיני, שלא נחה עד לרגע בו תבקר בחדר לידה.

בחודשי החופש הגדול מסיירת מוכתר עם ההיריון המתקדם ברחבי הארץ ומופיעה לצד טל מוסרי בבתי מלון ועל במות העירייה. אבל זה לא הכל, כי אתמול התייצבה מוכתר עם הבטן ההריונית הגדולה, יחד עם בתה אגם יהודית, על סט צילומי הפוסטר "עולם האגדות" להפקת חנוכה. בין ההכנות לצילומים שכוללות איפור שיער וסטיילינג הצליחה מוכתר גם לשמרטף על בתה שצפתה מרותקת בתלבושות חברי הקאסט שמנו את לינור אברג'יל, יפית אטיאס שהיא במקרה גם בתו של רמי לוי, רוי בוי ואחרים.

עם הבת אגם יהודית. מיקי מוכתר (צילום: ענת מוסברג)
עם הבת אגם יהודית. מיקי מוכתר (צילום: ענת מוסברג)


במהלך הצילומים הזכירה יפית למוכתר את האמונה התפלה לפיה, סגולה לילד יפה מובטחת למי שאוכל מעל ראשה של אישה יפה, בהריון הקודם עשתה זאת מוכתר מעל ראשה של אגם רודברג , הפעם היא בחרה במיס העולם לשעבר לינור אברג'יל בכדי לממש את הסגולה. במידה שמוכתר לא תלד לפני המועד המשוער סגרה כוכבת הילדים עם אברג'יל מועד לסיור סליחות משותף בכותל לפני יום כיפור.

מתייפייפת
מתייפייפת

לינור אברג'יל ויפית אטיאס הגיעו במקרה באותה שמלה
לינור אברג'יל ויפית אטיאס הגיעו במקרה באותה שמלה