מאז הפרידה של נינט טייב ויהודה לוי לא שרר הלם כזה בממלכה. היפופוטם ענק עבר בין מעצב השיער, הצלם והסטייליסט, ז'אן כהן, לבין הגברת הראשונה, שרה נתניהו. והכל משום שכהן החליט לתפוס ראש לקראת ראש השנה הממשמש ובא, רק שזה היה הראש הלא נכון והלא מתאים, בעיקר לא לשרה. כהן שם נפשו בכפו ועיצב, עבור כתבת ענק בעיתון נשים, את שערה של הנמסיס הגדולה, איילת שקד.

תקציר הפרקים קורעי הלב הקודמים. כהן היה במשך שנים הספר, הצלם (בקמפיין הבחירות של 2015 צילם את שרה לשערים בעיתון "את", "נשים", "הארץ" ועוד מגזינים בישראל), הסטייליסט, מעצב השיער, איש האמון, ומה לא, של הגברת נתניהו. הוא גם טרח להשמיץ את כל מתנגדיה ולהלל אותה מעל כל במה ומעל כל חפיפה אפשרית.

עמל על הפריזורה. שרה נתניהו
עמל על הפריזורה. שרה נתניהו


לפני כשנה צץ המשברון הראשון, כשכהן התלונן על השכר הנמוך, הודיע שהוא מפסיק להיות הספר המלכותי, ואמר כי מספריו ופניו יופנו עכשיו לשוק האופנה הפרטי. למרות זאת, השניים המשיכו להלל ולשבח איש את רעהו והצהירו כי החברות לעולם תישאר. במעמד הפרידה הקודם אמר כהן כי לא שווה לו לעבוד בשכר של 75 שקל לתספורת, כולל מע"מ. "היה לי חשוב שהגברת הראשונה תמנף את מעמדה בארץ ובעולם, ותיראה נפלא, ולקחתי על עצמי את הפרויקט באופן אישי", הוא אמד את תרומתו לאומה, וסיים במחמאה עממית: "לכל אחד יש מחליף, השאלה לאיזה נעליים המחליף נכנס".

ז'אן כהן (צילום: יניב אדרי)
ז'אן כהן (צילום: יניב אדרי)

אז נעליים לא עפו כאן, אבל נתניהו מסרבת לסלוח לכהן על הבגידה הגדולה, בעיניה. כידוע, בני הזוג חושדים כי בנט ושקד הם שהדליפו לכאורה את הפרטים לתחקיר "ביבי טורס" ומאז לא זכו שר החינוך ושרת המשפטים לראות מקרוב את הסלון המתפורר בבלפור או לטוס באותו מטוס עם ראש הממשלה.

כהן, ראש לאריות?

"חודש אלול זה חודש שצריך לעשות בו חשבון נפש כמו כל אחד ואחת מראש שנה אחד לראש השנה הבא. מאחל שנה טובה".

ואז יגיע יום כיפור.

"אני סולח לכולם".

מבית רה"מ לא התקבלה תגובה עד רגע סגירת הגיליון.