"היא ישראלית, שחקנית, שהחלה ללמוד ולהופיע כבר בגיל 13.  היא כתבה, שיחקה, ביימה ואפילו שרה. רבותיי, יש שחקנית חדשה בחייו של אל פאצ'ינו", כך נפתחו מגוון כתבות ברחבי העולם לאחר החשיפה כי השחקן הוותיק יוצא עם השחקנית הישראלית, מיטל דוהן, שחיה בארצות הברית והשתתפה בלא מעט תפקידים בסדרות וסרטים במהלך הקריירה שלה. השחקן, בן ה-78 יוצא עם דוהן, בת ה-39, שמעניינת מאוד את כתבי הרכילות.

חלק מהאתרים החלו לברר פרטים על דוהן, מעבר לחיים המקצועיים שלה, ובעיקר סקרו את הרומנים של פצ'ינו, לו יש שלושה ילדים, בעבר: "דוהן נכנסת לרשימה מכובדת מאוד, שכוללת את דיאן קיטון, ג'יל קלייבורג, קטלין קווינלן, לינדל הובס, בבוורלי דיאנג'לו ועוד". 
במהלך סוף השבוע פורסם כי "הם מתראים כבר כמה חודשים טובים, ונראים מאוד שמחים ביחד", אמר אחד המקורות לאתר פייג' סיקס שחשף את העניין. הם שמרו על העניינים בחשאיות מוחלטת, אבל כעת החליטו לצאת עם זה החוצה. עדיין לא ידוע איך השניים נפגשו, אבל העובדה היא שהם מבלים ביחד די הרבה. 
אל פאצ'ינו הוא אחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות הוליווד והקולנוע העולמי, אוהב לצאת עם נשים שצעירות ממנו באופן ניכר, כשהאחרונה שבהן היתה לוסילה סולה הארגנטינית בת ה-42, איתה יצא מספר שנים ולפני כן התראה עם שחקנית בת 23. יש לו שלושה ילדים בגילאי 17-28 משתיים מנשותיו. הוא שיחק במגוון אדיר של תפקידים בלתי נשכחים כמו בסרטי "הסנדק", "פני צלקת", "ניחוח אישה" ועוד. הוא השתתף בלמעלה מ-40 סרטים מאז שנות ה-60 של המאה הקודמת.
דוהן ידועה בארצות הברית בעקבות הסדרה "העשב של השכן", ובארצות הברית דווח כי היא מחזיקה שני פסלוני אוסקר ישראלים ופרס "הטוני".