האם חודש וחצי בנפרד הספיקו לדוגמנית קסניה טרנטול ואור ישראל להתגעגע ולשוב לזרועות האחד של השנייה? הזוגיות שלהם, שידעה המון עליות ומורדות, פרידות וקאמבקים ואף דיבורים על חתונה שנקטעו בשיא. לפני חודש וחצי השניים הפרידו כוחות, טרנטול עזבה את דירת הפאר של אור במגדלי היוקרה בצמרת תל אביב וחשבנו שהשניים המשיכו הלאה.

מדורי הבידור דיווחו על קשר חדש של טרנטול עם אורן טל ועל רומן חדש של אור עם הדוגמנית ירדן גור, אבל למרות הפרסומים שום קשר לא הבשיל לכדי זוגיות ולפני כשבוע במופע של אוסקר אנד וולף דיווחנו לראשונה כי השניים נצפו יחדיו והם מגששים לקאמבק.

קסניה טרנטול (צילום: אור גפן)
קסניה טרנטול (צילום: אור גפן)


עכשיו נראה שזה כבר רשמי כי הזוג המתקאמבק נצפה יחד באיביזה, באירוע לרגל יום הולדתה ה- 31 של טרנטול. למרות שהשניים לא תיעדו את החופשה ברשתות החברתיות, תסמכו על TMI שמה שיעלה ברשת יגיע אליהם ובסרטון שהעלתה אחת המשתתפות ניתן לראות את השניים חוגגים.

למי שפספס, לפני כעשרה חודשים קראתם כאן ב TMI על הרומן החדש של השניים, רגע אחרי ביטול האירוסים של טרנטול עם עמרי בן נתן. בהתחלה הכחישו השניים את דיווחים על זוגיות אך עד מהרה יצאו מהארון והגיעו יחדיו לאירועים מתוקשרים. נראה כי אחרי לא מעט פרידות וקאמבקים הם הבינו שהם נועדו זה לזו, עד הפרידה הבאה.

השניים לא הגיבו לכתבה.

חוגגים. ישראל אור וקסניה טרנטול (צילום: אינסטגרם)
חוגגים. ישראל אור וקסניה טרנטול (צילום: אינסטגרם)