תתקשרו לאחל מזל טוב לננסי ברנדס על שבתו רונה קיבלה הצעת נישואים, ועל כך שגם בשטח החיים הפרטיים שלו התרחש שינוי - בת זוג חדשה, שאיתה כבר בילה באילת.

לילך רוטמן, האקסית, שלחת לו את ברכת הדרך?

״אני חושבת שלא מגיעה לו במה ובוחרת לשמור לעצמי את מה שאני חושבת ויודעת. לא אגיב לכל הנושא הזה שקוראים לו 'ננסי ברנדס'. את יכולה לכתוב על הפואטיקות שאני כותבת, זה הרבה יותר מעניין ומרגש".


ברנדס, מזל טוב לאירוסי בתך. אתה נמצא כעת בזוגיות חדשה?

"זה נכון וזה ‏ממלא אותי באושר, פרט להוצאות החתונה. בקשר לשאלה השנייה, שנינו קבענו מזמן שאין חדירה לפרטיות".

(צילום: פזי אברמוביץ')
(צילום: פזי אברמוביץ')

>תבדקו טוב־טוב את המזוזות. אחרי התקף הלב של אהוב לבה של ליאורה, ז'וז'ו אבוטבול, שעליו היא דיווחה לראשונה במדור בשבוע שעבר, ואחרי אירוע הלב שעבר דידי הררי, גם הזמר והטאלנט החרדי, דדי גראוכר, הצטרף לרשימה הלא רצויה הזו. בשבוע שעבר הוא אושפז בהרדמה מלאה ובטיפול נמרץ, אולם הרפואה ניצחה וגראוכר התעורר במהלך השבת בבית החולים, החל נושם באופן עצמוני ואף שוחח עם בני משפחתו.

נתן גראוכר, הבן של דדי: "אבא יצא מכלל סכנה, ברוך השם״.

>זה סיפור על נקמה מאוחרת. על חברות טובות שהפכו לשותפות ואז לאויבות. לפני כ–15 שנה היו עורכות הדין אביטל בן נון וחוה מרצקי (יו"ר המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין) בסטיז. הן נפרדו בריב נוראי לנוכח טענת בן נון כי מרצקי העלימה לכאורה במהלך שנות השותפות שלהן 3 מיליון שקל. בן נון לא הצליחה להוכיח את הדבר, אבל חיכתה בסבלנות לרגע הנכון. והנה הוא הגיע. עתה, כשמרצקי עומדת להתמנות לשופטת בית המשפט המחוזי, פנתה בן נון לוועדה לבחירת שופטים ודרשה את פסילת מינויה.

בן נון: "אכן פניתי לוועדה לבחירת שופטים, ואני מקווה שהדברים שכתבתי ייבדקו ברצינות ושהגברת לא תמונה לשיפוט".

אינך חוששת מכתב תביעה על לשון הרע?

״לא רק שאני לא חוששת, אני אשמח״.

מרצקי בתגובה: "ככל שמוגשות הסתייגויות על מועמדות לשיפוט, הן מועברות למועמד להתייחסות ותגובתו מועברת לוועדה".

>תגידו מזל טוב למנכ"ל הקאמרי הנכנס רן גואטה להולדת הבן, רפאל.

גואטה: "תודה רבה. אכן, רפאל ויטו, על שם אבי".

>בחוג הבית שערך השבוע המועמד לראשות העיר באופקים, גדעון סבגי, בלט המועמד מספר 2 ברשימתו, ״תנופה לאופקים״, שהגיע לשם היישר משירות המילואים שלו כרב סרן, וגם העביר לכולם תמונה מהשירות למזכרת.

צילום פרטי
צילום פרטי