רוסלנה רודינה עצבנית. בת זוגו לשעבר של אייל גולן זועמת על הבלוגר עומרי חיון, שלו היסטוריה של מלחמות עולם עם המשפחה. רודינה חטפה את הסעיף, ובצדק, אחרי שחיון פרסם ידיעה עם כותרת מדאיגה הקשורה לבנם המשותף יאן. רודינה פרסמה ציוץ זועם: "לא אתן יד שתשתמש בבן שלי כדי לקבל כותרת ולהדאיג את המשפחות שלנו. חתיכת חולה פרסום".

רודינה, בשם הבן?

זיוה מיכאל, מנכ"לית סוכנות יולי: "מה שהיה לרוסלנה להגיד היא אמרה, מעבר לזה אין מה להוסיף״.


חיון, לא עברת את הגבול הפעם?

"מאז שרוסלנה בלי אייל גולן היא מנסה להיות יותר חזקה כלפי חוץ, אבל זה לא עובד לה. היא בסך הכל דוגמנית".



>שעה לפני שידור התוכנית "אנשים", שבה התראיינה ח״כ לשעבר אנסטסיה מיכאלי, שפתחה את ביתה בפני העיתונאי ניב גלבוע, התקשרה מיכאלי לאנשי ההפקה והודיעה כי אמה נפטרה.

מיכאלי, מצטערת לשמוע.

"היי ליאורה. אני אפילו עוד לא ראיתי את השידור, כי הייתי בהתארגנות לקראת הטיסה שהזמנתי עוד לפני הידיעה על מותה. היא הייתה בבית החולים, משותקת עם שבץ מוחי בפעם השנייה. זה קרה ממש באמצע הקמפיין, והיריבים שלי ניצלו את זה כדי לטעון שכביכול עזבתי את הארץ. מנצלים את הרגע. טוב שהספקתי לבקר אותה ביוני. עכשיו אני יושבת שבעה בבית של אחי ליד סנט פטרסבורג".

אנסטסיה מיכאלי (צילום: ניר קידר)
אנסטסיה מיכאלי (צילום: ניר קידר)

>לשורת המגיבים על אמירותיו הגזעניות של ח"כ אורן חזן הצטרפה גם השחקנית והסופרת, אביטל דיקר. דיקר הוציאה בדיוק בימים אלה את ספרה השלישי "השער האבוד", העוסק במשולש אהבה בן שלושה בני נוער, יהודי, ערבייה מוסלמית ונוצרי. אחרי ששמעה את אמירותיו המקוממות של חזן בעניין החתונה של לוסי אהריש וצחי הלוי, היא שלחה לח"כ עותק של ספרה החדש בצירוף הקדשה.

דיקר, היהפוך חזן עורו?

"הספר שלי מתעסק בדיוק בהבדל העצום שבין אמונה באלוהים, לדת ודעה קדומה. חשבתי שאולי מר חזן יוכל לקבל תובנה אחת או שתיים מעיון בספר. ואגב, נראה לי שאם אלוהים היה מדבר בשפה של בני אדם, הוא בטח היה מגיש תביעה נגד חזן על פגיעה בשמו הטוב. אני אקנח בציטוט מהפילוסוף האהוב עלי ׳אנחנו יכולים לסלוח בנקל לילד שפוחד מהחושך, הטרגדיה האמיתית מתרחשת כאשר בן אדם מבוגר פוחד מהאור׳. אפלטון״.

חזן, אתה פוחד מהאור?

"שמח על ההקדשה של אביטל דיקר, ואני צופה שגם יהיה די מעניין לקרוא את הספר, בהנחה שהיא באמת תשלח ויגיע. צריך להבין, שיתופי פעולה בין דתות, חברות ועבודת צוות משותפת הינם דבר מבורך ומקובל, אבל יש גבול דק שברגע אחד מגמד את הכל - התבוללות, המהווה סכנה אמיתית לעם ישראל".