אחרי שנים של שמועות והכחשות, הערב (שלישי) משה דץ שם קץ לשמועות על זהותו המינית בתכנית "אנשים" המשודרת בערוץ בקשת 12. כבר לפני עשור, שהפאוור קאפל של עולם הילדים בזמנו, משה ואורנה דץ הודיעו על פרידה נפוצו ליחשושים כי הגירושים התרחשו בעקבות נטיותיו המיניות של דץ והיום, כוכב הילדים עושה סוף לשמועות.

"יש עיסוק תמידי סביב הזהות המינית שלך" שאלה המגישה מירי מיכאלי ודץ ענה "כן אני כזה, כן אני גיי אני אגיד לך מה הרי כולם בטוחים שכן, אז כן ודי תרדו ממני" עוד הוסיף ואמר "מאה אחוז שאני כן. אתם רואים שהדיבור שלי קצת נשי, מה זה משנה, זה אני". אז האם דץ היה ציני או שהוא יוצא באופן רשמי מהארון? לאחר שהרשת געשה, ולא ממש הבינה האם הדברים נאמרו באמת או בציניות, פרסם דץ הבהרה לעניין.

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)



הזמר כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "היי לכולם. רציתי להבהיר משהו. היום העלו בתכנית אנשים טיזר משעשע לכתבה איתי שתשודר מחר. שנים שואלים אותי על שמועות לגבי הנטיות שלי כביכול. אלפי פעמים עניתי שמעולם לא יצאתי מהארון כי אין ארון ואין בסיס לשמועות, כלומר אני סטרייט. עניתי לכתבת של אנשים, על השאלה הזו בפעם האלף, שאולי אם אגיד שכן יפסיקו כבר עם השאלה הזאת. לו הייתי גיי הייתי אומר כמובן. מצטער שאני לא נענה למאוויים של התקשורת אלא לאמת שלי. וחלאס, די כבר עם השאלה הזאת. תתבגרו".