נראה כי הבשורות הקשות לא מפסיקות להגיע היום והפעם זה אלברט אסקולה, הבעל של אסי עזר שמבשר ברשתות על בעיה רפואית ממנה הוא סובל. לפני כשנתיים השניים נישאו בחתונה מרגשת בברצלונה ונראה כאילו מאז החיים שלהם נוצצים ומאושרים אך כעת מסתבר שזה רק למראית עין.

היום מתברר שבשבועות האחרונים חוו השניים ימים לא קלים בכלל, עת התבשרו על ידי הרופאים כי אלברט סובל ממחלת לב. בשיאם של צילומים ל"כוכב הבא לאירוויזיון" עזב עזר את ישראל ביחד עם בעלו האהוב והשניים נסעו לבדיקת לב חשובה ומכרעת בברצלונה.



אבל כעת משנתקבלו התוצאות שהחזירו תקווה לחייהם החליט אלברט לשתף לראשונה עם עוקביו את התקופה הקשה שעברו וביקש סליחה מכל מי שנפגע בשבועות האחרונים. אסקולה העלה תמונה שלו לרשתות בעודו לובש חולצה עם הדפס "אנחנו נחיה לנצח" והוסיף את הכיתוב הבא: "עכשיו מותר לספר אחרי תקופה מורטת עצבים, הגענו אסי ואני לפני מספר ימים לברצלונה כדי שאעבור בדיקה דחופה בלב, שהתוצאות שלה יקבעו איך החיים שלי יראו בשנים הקרובות. היום היתה הבדיקה, ולשמחתנו- התוצאות יצאו מצויינות. בעודנו נושמים לרווחה, מודים לאלוהים ולג׳ורג׳יה הרופאה שלי, שנינו מבקשים להזכיר לכולם- העיקר בחיים זה הבריאות והמשפחה, כל השאר מתגמד. אל תפסיקו להגיד לאהובים שלכם כמה הם יקרים לכם, אל תפסיקו לחייך ואל תספיקו להגיד תודה בכל בוקר כשאתם פוקחים עיניים. אז סליחה מכל מי שפגש אותנו עצבניים וחסרי סבלנות בשבועות האחרונים... לא התכוונו. אוהבים"

חמודים. אלברט אסקולה ואסי עזר (צילום: אור גפן)
חמודים. אלברט אסקולה ואסי עזר (צילום: אור גפן)

רק בריאות  (צילום: שוקה כהן)
רק בריאות (צילום: שוקה כהן)