חזית חדשה פותחת לנו את השבוע: אומנם מדובר במערכה שכבר מתנהלת זמן מה בין שני הצ'ילבות אייל ברקוביץ' ורוני מאנה ששיאה הייתה "כיפה אדומה" שעשה ברקוביץ לרוני מאנה בתוכניתו עם אופירה אסייג, אבל הבוקר הסיפור מקבל תפנית נוספת ומפתיעה.

איש העסקים רוני מאנה שיתף הבוקר תמונה משותפת שלו עם לא פחות ולא יותר מהאקסית של אייל ברקוביץ, שני פיסו. פיסו וברקוביץ למי שלא מעודכן סיימו את מערכת היחסים ביניהם ברוח לא טובה. פיסו ומאנה נפגשו אתמול במקריות בבית הקפה השכונתי סמוך למקום מגוריו של מאנה, ונחשו מה נושא השיחה העיקרי שעלה? לא טעיתם, אייל ברקוביץ, הצי'לבה המשותף לשניים.

אייל ברקוביץ' ושני פיסו (צילום: אור גפן)
אייל ברקוביץ' ושני פיסו (צילום: אור גפן)


מאנה נחשף לראשונה לצד השני של המטבע ובצעד מפתיע החליט להתנצל בפני פיסו על הפוסטים הביקרותיים שנהג לכתוב עליה בעבר עוד כשניהלה מערכת יחסים עם ברקוביץ ולצד ההתנצלות אף הסיר את כל הפוסטים הפוגעניים המדוברים. לעומת ההתנצלות ששיגר כלפי פיסו, גם בפן האישי וגם בפוסט ציבורי הוא החליט לבקר ולעקוץ את המגיש הטלוויזיה "איש אלים מאד" לאור המידע החדש שקיבל בשיחה עם פיסו וכך כתב: "תמונה אחת שווה אלף מילים (חברה של אייל ברקוביץ לשעבר) פגשתי אותה במקרה אתמול בטורקיז לאחר שעה של שיחה הבנתי ממנה דברים הפוכים ממה שברקוביץ מספר, החלטתי להוריד את הפוסטים בסיפור הזה, התנצלתי בפניה, דרך אגב הזדעזעתי. יושב איש אלים מאד בתוכנית טלויזיה ומראיין אנשים". עכשיו תחשבו לבד איזה מסר ניסה להעביר מאנה על ברקוביץ ומה היה נושא השיחה בין פיסו למאנה.



רוני מאנה אולי תשתף אותנו למה התכוונת שהאשמת את אייל באלימות? "אין לי מה להוסיף, אני מתנצל בפניה על הפוסטים , היא לא הייתה צריכה להיות קשורה אליהם, ולמדתי שתמיד צריך לשמוע שני צדדים".

אייל ברקוביץ מסר: "רוני רוצה להתארח בתוכנית כל הזמן, ואני לא מאשר אז הוא מלכלך"

רוני מאנה מסר שוב, על תגובתו של ברקוביץ: "זאת בדיחה עלובה, חחחחח... הזדעזתי מאד לראות את ההודעות שהוא שלח לשני"