אם עדיין לא הבנתם כמה הלב של מעיין אשכנזי ענק עכשיו אתם יכולים להיות בטוחים בכך. כוכבת "האח הגדול" שתמיד נרתמת לפרוייקטים וקמפיינים למען הקהילה החליטה להיפרד מחלק בלתי נפרד מלוק שלה- השיער הבלונדיני והארוך שלה. מאמנת הכושר היפה, תגיע היום לאירוע הפתיחה של פרוייקט "צמה של עוצמה" של זכרון מנחם ומותג טיפוח השיער פאנטן בקניון איילון ברמת גן וכ"סיפתח" היא תיפרד מכ-30 ס"מ משיערה ותתחדש בתספורת קארה חדשה, ולא רק כי זה נכנס לאופנה אלא כי זה למטרה טובה וחשובה!

מעיין אשכנזי נפרדת מהשיער. צילום: אמיר מאירי


יחד איתה, יגיעו גם דנית גרינברג המהממת שחלתה לאחרונה בסרטן הרחם וגם אמא שלה הייתה חולה ובאירוע תתרום לעמותה את הפאה של אמא שלה, וגם לירז צ'רכי וליהיא גרינר יגיעו להסתפר ולתרום את שיערן. זו השנה השישית לקמפיין המשותף לאיסוף תרומות שיער במטרה לאפשר לכל אישה, צעירה וילדה המתמודדת מול מחלת הסרטן לקבל פאה איכותית חדשה משיער טבעי – ובחינם.

רגע לפני הצעד הגדול שאלנו את אשכנזי איך היא מתכוננת וכך היא מסרה בתגובה: "האמת מתרגשת להיות חלק מהיום המיוחד הזה ולהעלות את המודעות לנושא הזה.. הלוואי והייתי יכולה לעשות הרבה יותר כמובן אבל את המעט שאני יכולה אני אעשה באהבה ואין ממה לפחד. שיער יצמח חזרה, העיקר הבריאות".

ליהיא גרינר נפרדת מהשיער. צילום: אמיר מאירי

גם לירז צ'רכי הצטרפה. צילום: אמיר מאירי

ליהיא גרינר והילדים לפני התספורת (צילום: אמיר מאירי)

ככה זה היה נראה לפני. מעיין אשכנזי והספר שלה(צילום: אמיר מאירי')
ככה זה היה נראה לפני. מעיין אשכנזי והספר שלה(צילום: אמיר מאירי')

דנית גרינברג
דנית גרינברג