השחקנית והדוגמנית לשעבר אורלי ויינרמן ידועה בהתבטאויותיה הפרובוקטיביות הרבות. הפעם בחרה ויינרמן לצאת נגד הכוכבת ההוליוודית הישראלית גל גדות כשתקפה אותה בנוגע ל"יחסי הציבור" שהיא עושה לישראל בעולם.
האמירה המדוברת הגיעה בתגובה לפוסט של הצלם עידו אייזק, שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו תמונה של גדות מלפני מספר שנים וכתב: "זו אחת התמונות הראשונות שצילמתי בסלולרי".
בתגובה שפרסמה לפוסט, אמרה ויינרמן: "ואתה שלם עם לפרסם בחורה שעושה יחסי ציבור לרצח עם כדי להופיע בסרטים הכי רדודים בתעשייה הכי רדודה ומטונפת בעולם, כפי שכולנו עדים לזה ושגם השחקנים והשחקניות המכובדים בה מפרסים את זה".

כאמור, התבטאויות של ויינרמן נגד ישראל הן ממש לא דבר חדש. במהלך קיץ 2014 יצאה ויינרמן בפומבי נגד כוחות הביטחון הישראלים שפעלו בעזה בצוק איתן וספגה בתגובה גינויים חריפים ברשת. כשנה וחצי לאחר מכן היא התבטאה שוב בצורה מעוררת מחלוקת, כששיתפה תמונה של מי שהייתה אז המועמדת לנשיאות ארצות הברית הילרי קלינטון, כשבה צוטטו דברי תמיכה בישראל.
ויינרמן הפכה לשחקנית מפורסמת לפני כעשור, כשפרצה לחיינו בדמות עוגן בסדרה "שמש". בהמשך היא עזבה את ישראל, ניהלה מערכת יחסים עם בנו של שליט לוב לשעבר, מועמר קדאפי, והתבטאה לא אחת נגד המדינה. בחשבון הפייסבוק שלה ניתן לקרוא פוסטים פרו-פלסטינים רבים, בהם גינתה את פעילות צה"ל וישראל.