מילי אביטל, השגרירה שלנו בסנסט בולוורד, עובדת בימים אלה על פרויקט/תסריט חדש שקשור לספר ילדים.

אביטל, ילדים של החיים?

"אכן, אני עובדת על ספר לילדים שאני כותבת ומאיירת. בעלי צ'ארלס רנדולף הפיק וכתב סרט עם שרליז ת'רון וניקול קידמן, על מה שהתחיל את #MeToo, הנשים הראשונות שחשפו הטרדות מיניות במקום עבודה. הסרט ייצא בסתיו 2019".



>אמו של עידן עופר, אביבה, נפטרה בגיל 90 בשבת האחרונה. הבן ינסה להתנחם באוגוסט הקרוב כשיחגוג עשר שנות נישואים עם רעייתו בתיה באי מיקונוס. מי שייעדר מהאירוע יהיה האח אייל, שבינו לבין אחיו הצעיר שוררת כבר תקופה ארוכה מלחמה קרה. בתיה עופר בחרה שלא להגיב.

עידן עופר (צילום: פלאש 90)
עידן עופר (צילום: פלאש 90)

>הודעה מיוחדת לדוגמנית אסתי גינזבורג. אבא שלך אריק הספיק בשנה האחרונה, אף שאתם בנתק, להוציא ספר אדריכלות נוסף בשם "מבט מבפנים פנימה - סודות התכנון האדריכלי - לקחים מהבית הכתום". גינזבורג בחר שלא לשרטט תגובה.

>ביום שני השבוע צדה מודעת אבל את עיניה של ליאורה: ויטה רוזטב, שהייתה אשת חברה ידועה ועשירה כקורח בשנות ה־08, הלכה לעולמה. ליאורה מזכירה כי המשפחה ירדה מנכסיה וויטה ז"ל לא בחלה בשום עבודה על מנת להתקיים.

>רון שחר נבחר להנחות ביום המשפחה מרוץ משפחות שהתקיים במרכז הבילוי והקניות "מול החוף וילג'" שבחדרה.

>אילנה אביטל הגיעה בשבוע שעבר לצלם פרק ב"מילון היופי" בערוץ 13. למנחת התוכנית, ד"ר מוניקה אלמן, מומחית לרפואת עור, סיפרה שממש בקרוב היא יוצאת עם שיר חדש.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

>המיליונר אלברט אלקובי, אחד מעמודי התווך של הקהילה היהודית בלוס אנג'לס, הגיע להשקה של פרויקט הנדל"ן התל אביבי port–tlv שנערכה במלון "מונטאג'" המפואר בבברלי הילס. עוד נכחו: אנשי עסקים בכירים מהחוף המערבי. המארגנים: מתווך־העל מאוריציו אומנסקי, כוכב ריאליטי הנדל"ן "מיליון דולר ליסט" דיוויד פרנס, וסמנכ"לית השיווק של הפרויקט, לי זיו שהגיעה מישראל.

(צילום: the agency(
(צילום: the agency(