א' מבית הנשיא נתנה גרסה א' בשלהי הפרשה לגבי עורכת הדין שליוותה אותה, כנרת בראשי, ועכשיו, גרסה ב', היא מחמיאה לה קצת פחות. בראיון שהעניקה א', אורלי רביבו מפרשת קצב ומתמודדת "האח הגדול", היא בחרה להתייחס בביטול לעו"ד בראשי, תוך שהיא טוענת כי לבראשי יש "מגבלות", זאת אף שהייצוג נעשה בהתנדבות ושהוצאותיו שולמו מכיסה של עו"ד בראשי.

עו"ד בראשי ליוותה את רביבו לאורך כל הפרשה. בין היתר ייצגה אותה כחשודה בסחיטה ואיומים, הגישה בשמה תביעת לשון הרע ועתרה לבג"ץ נגד ההחלטה שלא להכלילה בכתב האישום. בסופו של דבר החליטו גורמי החקירה והתביעה כי אמינותה של רביבו מוטלת בספק, לנוכח ראיות חיצוניות שתמכו בהטלת הספק.

אורלי רביבו (צילום: אביב חופי)
אורלי רביבו (צילום: אביב חופי)


בראשי, שכאמור ייצגה את רביבו עוד בימים שהייתה רק א׳, לא ממש אהבה את מה שרביבו אמרה עליה. דוגמית: "כנרת עשתה מה שהיא יכולה כעו"ד וכחברה, וזה היה הלימיט שלה. לכל אדם יש את הגבולות שלו, וזה בסדר". זאת בניגוד לתגובה שנתנה רביבו לעיתון "הארץ" (רוני זינגר) בשלהי הפרשה, שם אמרה על בראשי: "ידעתי שאף אחד לא יעמוד בנעליים שלה טוב יותר. לא רגשית ולא מקצועית".

עו"ד בראשי מצדה לא נשארה חייבת, ופרסמה פוסט שבו היא מגוללת בכמה שורות מדוע ההחלטה לא להכליל את אורלי בכתב האישום אינה תלויה במקצועיותה, לצד מתן דגש על תיק הסחיטה באיומים שנסגר בזכות עבודתה המקצועית של בראשי. בראשי חתמה את הפוסט שלה באיחולי הצלחה לרביבו: "היום אורלי משחקת ב'אח הגדול' (הצלחתי לצפות רק באירוע הפתיחה), אני מאחלת לה שתגיע למקום הראשון, תממש את החלומות שלה, תיגע בתהילה, תעביר מסר ותלמד להגיד מילה פשוטה. ‘תודה'".

בראשי, הכרת תודה זה א"ב, לא?

"לא ניסחתי את הפוסט טוב?".

סבבה.

"עכשיו תני לי ליהנות מהפיצה ברומא שבת שלום".

משידורי רשת, המארחים את רביבו בבית "האח הגדול VIP", נמסר כי הם מעדיפים שלא להגיב על שום דבר שקשור בדיירי הבית.