ואו אנחנו חייבים להודות שלאורח הזה ממש לא ציפינו, האם יש סיכוי שמדובר בקאמבק? כי בראד פיט נצפה מחוץ למסיבת יום ההולדת ה-50 של לא אחרת מאשתו לשעבר ג'ניפר אניסטון שחגגה במסיבת עתירת כוכבים במלון סאנסט טאוור בלוס אנגל'ס. למרות שהוא ניסה להתחמק מצלמי הפפראצי שנכחו במקום והגיע בוואן עם חלונות מושחרים, פיט נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מגיע למלון בו חגגה אשתו לשעבר (כן, זו שהוא בגד בה עם אנג'לינה גולי) כשהוא מסתתר מאחורי כובע מצחייה. אז מה בדיוק הוא עושה שם ומה טיב היחסים בינהם? כנראה מספיק טובים כדי שיהיה לו את האומץ להגיע לחגיגה שלה.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Blast (@blast) on

מאמינים שהיא כבר בת 50? ג'ניפר אניסטון (צילום: ג'טי)
מאמינים שהיא כבר בת 50? ג'ניפר אניסטון (צילום: ג'טי)

נראה שאניסטון מקפידה לשמור על קשרים עם האהבות שלה מהעבר, כך שפיט, שעל פי הדיווחים מעבר לים מנהל בימים אלו מערכת יחסים עם שרליז ת'רון בילה במסיבה יחד עם האקס השני של אניסטון ג'ון מאייר, שפגש שם את האקסית שלו קייטי פרי שהגיעה עם החבר הנוכחי אורלנדו בלום? מבולבלים? גם אנחנו. עוד נכחו בחגיגת היובל של כוכבת "חברים" היפה האקסית של פיט ג'ווינת פאלטרו, ג'ורג' ואמל קלוני, ריס ויתרספון, אלן דג'נרס, קייט האדסון, דמי מור ואחרים.

למי שלא חי בפלנטה בשנים האחרונות ושכח את הדרמה סביב הזוגיות של אניסטון ופיט נזכיר כי השניים, שהחלו לצאת ב-1998 התחתנו בשנת 2000 והכריזו על גירושים בינואר 2005, זמן קצר אחרי יצאת הסרט "מר וגברת סמית'" בו כיכב פיט לצד אנג'לינה ג'ולי שהתאהב בכוכבת שלצדו במהלך הצילומים. השניים ניהלו רומן ולאחר הפרידה מאניסטון השניים החלו לצאת ובשנה האחרונה, אחרי שישה ילדים ונישואים קצרים הצמד השלימו את הליכי הגירושים.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ellen World (@ellend_world) on

 

View this post on Instagram

A post shared by katheryn hudson (@kpaddict) on