בדיוק כשאנחנו חושבים שמשפחת קרדשיאן כבר לא יכולה להפתיע אותנו יותר מתרחשת עוד דרמה שמותירה אותנו פעורי פה! אחרי הרבה שמועות וליחשושים נראה ש(סוף סוף) מערכת היחסים בין קלואי קרדשיאן וכדורסלן ה-NBA טריסטן תומפסון הגיעה לקיצה 10 חודשים בלבד אחרי שהביאו לעולם את בתם הבכורה טרו.



אז מה בעצם מפתיע בכל הסיפור? בעוד שעל פי הדיווחים הסיבה לפרידה היא שוב בגידה (דבר שלא ממש הפתיע את העולם בהתחשב בזה שהוא נתפס מתמזמז עם בחורה אחרת רגע לפני שבת הזוג המפורסמת שלו כרעה ללדת), השוק האמיתי הוא זהותה של הבחורה איתה הוא נתפס הפעם, לא אחרת מהחברה הכי טובה של אחותה של קלואי, קיילי ג'נר.



ביום האהבה בשבוע שעבר תומפסון הגיע מקליבלנד ללוס אנג'לס בכדי לבלות עם בת הזוג שלו ובתו, אך באותו סוף השבוע הוא נצפה במסיבה פרטית בווילה בעיר כשהוא מתנשק ומתמזמז עם ג'ורדי וודס, מי שהפכה במהלך השנים להיות ממש בת משפחה בבית קרדשיאן ג'נר ואפילו לוהקה לדגמן למותג הבגדים של קלואי.

אז אמנם תומפסון כבר בגד בקלואי בעבר והיא מצאה את החמלה לסלוח לו אבל נראה שהפעם, הבחירה בבחורה איתה הוא בגד שברה אותה והשניים החליטו על פרידה באופן סופי. על פי מקורבים לצמד הם מעתה יתמקדו בהורות משותפת לבתם, קלואי תישאר לגור בלוס אנג'לס ואילו תומפסון ימשיך לעשות הלוך- חזור לביתו בקליבלנד.