יש מצב שעכשיו בר רפאלי מתחרטת על כך שהבריזה ברגע האחרון על התפקיד של נועה הולנדר מ"להיות איתה" של אסי עזר, כי הסדרה המצליחה, ששודרה במקור בקשת 12 ממשיכה לכבוש פסגות בעולם ובימים אלו מצולמת לפיילוט שיופק עבור רשת ABC, אחת מרשתות הברודקאסט המצליחות באמריקה!

אחרי שהשידורים המקוריים תורגמו ללא מעט שפות בעולם, סיפור האהבה של עמוס האופה אותו גילם אביב אלוש ונועה אותה גילמה רותם סלע הופך לגרסה אמריקאית והתוכנית שתקרא " The Baker and the baker" מצטלמת בימים אלו ממש באטלנטה ומיאמי עם הכוכבים החדשים שלוהקו לטובת ההפקה. עזר, יוצר הסדרה נחת בסוף השבוע בארצות הברית ומבלה בימים אלו על הסט כדי לבדוק שהכל מתנהל כשורה.

בתמונה: אסי עזר, נועה המילטון החדשה והאקס המפורסם שלה



אז עכשיו אפשר לגלות שהעלילה קצת השתנתה, מי שתגלם את דמותה של רותם סלע היא נטלי קלי היפהייפיה ששיחקה גם בגרסה המחודשת של "שושלת" המשודרת בנטפליקס, והיא תקרא נועה המילטון, כוכבת בינלאומית שעוברת פרידה מתוקשרת מכוכב הוליוודי אחר ופוגשת במקרה את דניאל (השם החדש של עמוס) בן למהגרים קובניים שמתגורר עם הוריו ועובד במאפייה המשפחתית אותו יגלם ויקטור ראסוק. אם תהיתם, גם דמותה של ונסה כבר לוהקה ומישל ויינטימילה ששיחקה לאחרונה בסדרה "שבע שניות" תיכנס לנעליה של הילה סעדה.

עמוס דהרי או בשמו החדש דניאל:



וזו וונסה



עושים חיים על הסט. אסי עזר (צילום: אינסטגרם)
עושים חיים על הסט. אסי עזר (צילום: אינסטגרם)