היריבות בין השורדות והחברות הטובות בדימוס אירה דולפין ואלכסה דול עולה שלב. השתיים, היו בעבר חברות טובות אך כשעלו על המטוס בדרכם לצילומי "הישרדות" היחסים בינהן התערערו עד כדי כך שדול הסירה עוקב ממאמנת הכושר ואף מחקה מהחשבון שלה תמונות משותפות שלהן. כעת מצטרף לסכסוך, בעלה של אירה דולפין שמבלה בימים אלה בניו יורק עם בנם משותף, וכמובן שהוא לוקח את הצד של אשתו ומבייש את דול בטקסטים קשים.

בימים טובים יותר. אלכסה דול ואירה דולפין (צילום: אביב חופי)
בימים טובים יותר. אלכסה דול ואירה דולפין (צילום: אביב חופי)

אורן דולפין העלה סטורי'ז מסצנת היריבות של השתיים על האי מהפרומואים שרצים בימים אלו על המסך ועל רקע זה הוסיף כתוביות קשות. בפרומו, נראית דולפין שהיא מברכת את דול ברכת בוקר טוב ומוודאת שתראה שהיא בין השורדים שנשארו על האי וכי המזימה שלה להעיף אותה מהאי לא עבדה. גיא זוארץ המנחה שאל את אלכסה על מה דולפין מדברת, ואירה התפרצה ואמרה על דול "היא יודעת היא אינטליגנטית". דולפין העלה את אותו קטע וכתב "היא לא באמת אינטילגנטית". כשדול אמרה לדולפין שהיא מתעסקת ב"פיס אנד לוב" צחק אורן על אלכסה ועקץ אותה על מערכות היחסים שלה כשכתב "פיס אנד לוב...לוב זו מדינה, לאב זה אהבה, נו הדבר הזה שקונים עם זהב".



עוד הוסיף וחשף דברים אישיים מעברן של השתיים כחברות ושדול טענה שאירה חושפת דברים אישיים שלה מהעבר, דולפין חשף כי אלכסה ישנה אצל אירה על הספה כשזרקו אותה מהבית. כשזוארץ שאל אם הן הסתדרו בדרך כלל בעברן אמרה דול "אני את המיץ של הזבל לא מביאה לאי מבחינתי זה דף חדש" אז כתב בעלה של דולפין "כפרה שקית שלמה (של זבל) הבאת איתך".

אלכסה דול מסרה: "מאחלת לו ולמשפחתו רק טוב. זה רק משחק וחבל שזו הדוגמא שהוא מביא לילדים שלו".