אנשים עושים דברים מטומטמים כשהם שיכורים וניקולס קייג' יכול להעיד על כך מאחר והתחתן עם בת הזוג שלו אריקה קויקה כשהיה בגילפין וארבעה ימים לאחר מכן הוא כבר הספיק להגיש בקשה לביטול הנישואים באמצעות עורכי דינו.

ניקולס קייג' (צילום: gettyimages(
ניקולס קייג' (צילום: gettyimages(

מסתבר שהטעויות שנעשות בסרטים בעיר החטאים לאס ווגאס קורות גם לזוכי אוסקר וביום רביעי האחרון השחקן המצליח הגיש בקשה לגירושים בעילה של "חוסר הבנת מעשיו ואי יכולת להסכים לנישואים בעקבות השפעת אלכוהול". על פי עדי ראייה שהיו במקום ביום החתונה, יום שבת בסוף השבוע שעבר "ניקולס היה נראה מאוד לחוץ, והוא צעק 'היא הולכת לקחת לי את כל הכסף' בזמן שהוא חתם על כל הניירת, אריקה כל הזמן אמרה לו 'מותק, אני באמת לא דורשת או מבקשת ממך לעשות את זה ולהתחתן, מעולם לא ביקשתי את זה". כפי שכבר הבנתם, מיותר לציין שכמה דקות מאוחר מכן השניים, שנמצאים במערכת יחסים כמעט שנה, כבר היו נשואים. ימים ספורים לקחו להבין את גודל הטעות והצמד נמצאים כרגע בעיצומן של גירושין.



אלו לא הנישואים (והגירושים) הראשונים של קייג', שבמהלך 55 שנות חייו הספיק להגיד "אי דו" ארבע פעמים, והוא אבא לשני ילדים משתי נשים שונות. אנחנו רק יכולים לאחר לו שהנישואים החמישיים יילכו טוב יותר מהקודמים.