לפני שנה גילה שימי תבורי יחד עם כל המדינה שהוא עומד להיות סבא טרי דרך מדורי הבידור שדיווחו על הריונם של אורטל עמר ובן אל תבורי. למרות לא מעט ניסיונות מצידו לברך את ההורים הטריים ולהתקרב לבנו שהפך לאבא לראשונה, מאז ועד היום הוא לא פגש את נכדו הפעוט תו פרינס, כמו גם שלא זכה להיות מוזמן לאירוע ברית המילה שלו.

תו פרינס הוא לא הנכד היחיד ששימי לא יכול לאחוז בזרועותיו, גם בנו אלירן הפך לאבא לפני כשנתיים, שימי אומנם הוזמן לאירוע ברית מילה שנערך לפני כשנתיים אבל מאז, לא מאפשרים לו לראות את נכדו. עם כל הכאב נראה שבכל זאת שימי יזכה בקרוב לקצת נחת כי להבדיל מהיחסים העכורים שלו עם בן אל ואלירן שחוסמים את הסבא מנכדיו, מסתבר שהקשר שלו עם בת אל חזר לקדמותו. תבורי התבשר על הריונה של בת אל ישירות ממנה והיה בין הראשונים במשפחה לגלות שהיא מצפה לבת, הרבה לפני שאתם קראתם כאן ב-TMI על ההיריון המתפתח.

בת אל ושימי תבורי (צילום: ענת מוסברג)
בת אל ושימי תבורי (צילום: ענת מוסברג)



אשתו של שימי, יהודית באומן, אף חייגה לברך את בת אל על הריונה הראשון ובת אל, להבדיל מילדיו האחרים של הזמר החליטה להניח משקעים מאחור ולשמור על יחסים הדוקים וטובים עם אביה. אז האם אפשר לצפות לאיחוד מרגש של כל משפחת תבורי שכולל את שימי ובן אל באירוע הבריתה? לצערנו, זה ממש לא בטוח מכיון שאם אתם זוכרים נכון, בין האחים (מאותה אמא, אביבה ואבא שימי) בן אל ובת אל יש סכסוך, ונכון לעכשיו גם הם לא בקשר. אם השניים יחליטו לשים את הויכוחים בעבר, נוכל לראות את כל בני המשפחה באירוע איחוד היסטורי שטרם נראה מזה כמה שנים, אז יוכל לראשונה שימי לראות את שלושת נכדיו: את בתה של בת אל, את בנו של בן אל תו פרינס ואת בנו של אלירן.

שימי תבורי מסר: "אני אני מאד רוצה לראות את הנכדים שלי לחבק אותם אני אבא נהדר וסבא מקסים, יש לי מלא סבלנות אהבה ונתינה, רק שיתנו לי הזדמנות, אהבה וכבוד הדדי".

שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אור גפן)
שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אור גפן)