שלחו ברכות ללינור אברג'יל, מיס תבל לשעבר, שרק לפני יומיים עמדה על הבמה בטקס המשואות ואף הספיקה להיקלע לסערת הרשת האחרונה, שנמצאת בחודש החמישי להריונה הרביעי! הדוגמנית והמנחה, תביא בעוד כמה חודשים לעולם אח או אח קטנים לשתי בנותיה ובנה. בעלה, אורון חלפון, מסר: "אין תגובה".

ביומיים האחרונים נמצאת אברג'יל באמצע סערה תקשורתית, זאת בעקבות דבריו של השופט בדימוס עודד אליגון על הופעתה בטקס המשואות. אל-יגון תקף את מארגני טקס המשואות על הבחירה במגישה שלובשת שביס, וכתב: "המגישה חובשת לראשה תרבוש רב קומות, כמצווה בימים אלה על נשים שומרות מצוות. שמלתה ההדוקה מבליטה היטב את שדיה המתנוססים בגאון לתפארת מדינת ישראל, זאת כדי לשמח את לבם של אחינו החילונים, וכנראה גם כדי ליצור אווירה של אחדות בעם".

דבריו של אליגון גרמו כאמור לסערה לא קטנה, שגררה תגובות רבות ברחבי המערכת הפוליטית והציבורית. שרת המשפטים היוצאת איילת שקד התייחסה לדברים וכתבה בפוסט בחשבון הפייסבוק שלה כי "היום מועמד כמו השופט אליגון לא היה נכנס בשערי הוועדה לבחירת שופטים. לשמחתי הדעות הפסבדו נאורות שלו גם לא נכנסות היום בשערי החברה הישראלית, שמגנה אותן בקול גדול. חברה נאורה באמת תילחם על הכלת מגוון הדעות וכיבוד אורחות חיים שונים, לא רק הכלת הדעות "הנכונות". לינור, את אלופה. הטקס השנה היה מרענן ומרגש במיוחד". לדבריה צירפה השרה תמונה של כשהיא עוטה כיסוי ראש.

גם בדוברות בתי המשפט התייחסו לדבריו של השופט בדימוס ומסרו בתגובה כי "מדובר בהתבטאות מבישה ואומללה של שופט שלום בדימוס שפרש לפני כ- 13 שנים ממערכת בתי המשפט ומערכת בתי המשפט מתנערת ממנה מכל וכל".
 
ח"כ שלי יחימוביץ כתבה בטוויטר: "השופט אליגון הוא חתיכת שוביניסט טיפש עם לשון מלוכלכת. לינור אברג׳יל היא אחת הנשים הנערצות ביותר, חלוצה שהקדימה את MeToo ב20 שנה, נחשפה וחשפה באומץ נדיר אנס נתעב, והביאה להרשעתו. רק בואו ניזהר מלהפוך את זה לקמפיין לעידוד ״צניעות״ אצל נשים. שמרנות היא לא חברה של הפמיניזם".
 
שרת התרבות והספורט, מירי רגב, התייחסה לדברים ואמרה: "לינור, השביס שלך הוא כתר המורשת על ראשך ועל ראשנו. את  מייצגת את הטוב והיפה בחברה שלנו ואני פשוט גאה בבחירה בך!  את ואביב, מנחי הטקס, בשילוב עם המשיאות והמשיאים והמשתתפים בתוכנית האמנותית, מהווים ייצוג מרשים של פסיפס החברה הישראלית בכללותה. צר לי על כאלה שמדברים גבוהה גבוהה על קבלת האחר אך בפועל כל שהם חפצים הוא לשמר את האליטות, אליהן הם משתייכים,  ובכך להמשיך ולפלג את העם שלנו. טקס המשואות ימשיך לייצג את הביחד הישראלי על כל גווניו. לינור, אני גאה בך ואוהבת אותך".