בעוד נטע אלחמיסטר נערכת לחתונה ועושה את כל הצעדים לפי הספר, החל ממסיבת רווקות, שפע שמלות, הפתעות לאורחים ומחשבות עתידיות על ילדים משותפת, יש כוכבת אחרת שהתחתנה בסוף השבוע האחרון ועשתה את זה בסדר הפוך לגמרי.

כוכבת הילדים דון לני גבאי נישאה בשישי האחרון לבחיר ליבה עופר רוטנברג אחרי שלוש וחצי שנות זוגיות וילדה משותפת. גבאי בת ה- 32 ורוטנברג בן ה- 36 שהכירו על ספסל הלימודים בבית ספר למשחק ומנהלים זוגיות הרחק מאור הזרקורים, הפכו בנובמבר 2017 להורים טריים לבת משותפת אחרי שנתיים של זוגיות.

כעת החליטו ההורים למסד את הקשר כדת וכדין ובשישי האחרון עלתה גבאי על שמלת כלולות ונשבעה אמונים לבן זוגה. אורחת הכבוד בחתונה שנערכה בכפר מסריק בצפון הרחוק הייתה לא אחרת מאשר זוהר, בתם המשותפת בת השנה וחצי.


שושבינה של כבוד. דון לני גבאי ובתה זוהר (צילומים: יח"צ)
שושבינה של כבוד. דון לני גבאי ובתה זוהר (צילומים: יח"צ)

כוכבת הילדים לבשה שמלת כלולות של אייזן שטיין ובמהלך החתונה החליפה לאווטפיט נוח הרבה יותר שכולל גופייה קצרה שורטס ונעלי ספורט. כל חבריהם לעולם המשחק התייצבו לפרגן בינהם חבריה לקאסט "השמינייה" שם פרצה לראשונה, עדי הימלבלוי שהשיקה בטן הריונית רחבה, ידידיה ויטל, שירה וילנסקי, הילי ילון, דני לשם מינוס מיכאל אלוני ואבי קורניק. עוד נכחו, אגם רודברג שתינשא גם היא בקרוב לבחיר ליבה דור קובינר ואחרים.

עדי הימלבלוי, אגם רודברג, דון לני גבאי, ידידה ויטל
עדי הימלבלוי, אגם רודברג, דון לני גבאי, ידידה ויטל