מאז שהודחה הדוגמנית אלכסה דול מהאי בהישרדות, השם שלה פשוט לא יורד מהכותרות. בוילת המודחים חשפה דול באומץ רב מול המצלמות שלמרות כל ההצלחה הגדולה שלה בתחום הדוגמנות, הנפש שלה הייתה חולה והיא סבלה זמן רב מהפרעות אכילה ובולמיה ובילתה בבתי חולים אך לבסוף הצליחה בכוחות עצמה להתגבר על המחלה. אחרי שפתחה את אחד הסודות הכמוסים שלה על המסך, מחליטה דול למנף את סיפורה האישי ומשתמשת באינסטגרם כדי להשפיע ולסחוף אחרי שלל צעירות וצעירים שמושפעים לרעה מהרשת החברתית.

מאז שחשפה את ההתמודדות שלה עם הפרעות אכילה מרגישה הדוגמנית אחריות כלפי מאות אלפי העוקבים שלה והחלה לשתף אותם בתמונות של איך הכוכבים הכי גדולים נראים לפני עריכה מול המציאות האמיתית. "אל תאמינו למה שאתם רואים" כתבה דול לעוקביה. "אני רוצה להעלות פה סוגיה שחוזרת על עצמה פעמים רבות בהודעות שאני מקבלת. החלטתי שאני חייבת להראות לכם את האמת!" דול העלתה וידאו שבו רואים רשימה של יפייפיות בראשותה של לא אחרת מביונסה, לפני פוטושופ ואחרי, על מנת להסביר שכל תמונה שעולה לרשת עוברת שיפוץ מאסיבי ושמה שאנחנו רואים, הוא לא באמת המציאות.



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Real VS Fake עוקבות יקרות שלי ועוקבים אהובים. אני רוצה להעלות פה סוגיה שחוזרת על עצמה פעמים רבות בהודעות האינבוקס שלי. בעיקר מילדות בנות 10,12,15 שלא יודעת להבחין בין אמיתי לשקרי. אבל גם אנחנו בנות ה20+ , ה30+ ומעלה. כמה פעמים אנחנו מוצאות את עצמו גוללות את הפיד ורואות גוף אחרי גוף של שלמות. מותניים בגודל של ראש, רגליים שלא נגמרות. פנים מושלמות ואומרות לעצמו- אוף, איך אני יכולה לאהוב את עצמי כשיש כל כך הרבה יפות כאלו. מה אני בכלל מתאמצת? __________________________ גם אנחנו הנשים הבוגרות יותר נופלות להשפעה שיש על הרשתות עלינו, השפעה כל כך חזקה שברגע אחת יכולה להרוס יום מדהים. יכולה להוריד את המוטיבציה להתאמן, לשמור על אורח חיים בריא. אני פונה אליכן נשים אהובות שלי וגם בנים מקסימים שכותבים לי בפרטי- ❌אל תאמינו למה שאתם רואים❌ את הוידאו הבא הכנתי לבנות הצעירות שעוקבות אחריי, וגם לבנים הצעירים שאין לכם כל כך גישה למידע שיש בגוגל, מהסיבה הפשוטה שאתם לא יודעת מה לחפש. החלטתי שאני חייבת להראות לכם את האמת! קיבלתי כל כך הרבה צילומי מסך של נשים ״אמיתיות״ בובות פורצלן. שכל תמונה עוברת שיפוץ מאסיבי של פוטושופ . הסרטון הבא הוא בשבילכם ❤️ תתיגו חבר/ה שחיייבת לראות את זה!!!! בואו נעזור אחד לשני להרגיש יותר טוב עם עצמנו ❤️ #loveyourselfbyalexadol

A post shared by Alexa Dol • אלכסה דול (@alexa_dol) on


חוץ מזה, אלכסה החלה להעלות מתכונים וסרטונים של ארוחות בריאות שהיא מכינה כדי לשמור על הגזרה מבלי להישאר רעבה, משפטי מוטיבציה כמו "תאהבי את עצמך לא משנה מה" והשיא היה כששיתפה את עוקביה בעובדה ש"קפצו" אליה מספר חברים לביקור על פניה. הדוגמנית חשפה וידאו של הפנים שלה מלאות בפצעונים כדי שכולם וכולן יראו שגם היא אנושית וחווה התמודדות עם חצ'קונים, כמו כולנו. נראה כי דול, דוגמנית עסוקה ומבוקשת, הולכת בכיוון של להפוך לגורו החדש של אורח חיים בריא ותזונה נכונה עם כל השיתופים החדשים שלה. חוץ מזה רק נזכיר שהיא מתכוונת לצאת בקיץ הקרוב למסע הרצאות על סיפור החיים שלה, במסגרתו גם תיתן לנשים ונערות הסובלות מהמחלה כלים כמו איך לאהוב ולקבל את עצמן. הנה אחת שמשתמשת בכוח שלה ברשת החברתית למטרה נעלה. לייק!




כל האמת לתוך הפרצוף שלכם. אלכסה מוכיחה שגם היא מתמודדת עם חצ'קונים (צילום: אינסטגרם)
כל האמת לתוך הפרצוף שלכם. אלכסה מוכיחה שגם היא מתמודדת עם חצ'קונים (צילום: אינסטגרם)

 

הדוגמנית בדרך לקריירה חדשה בתור גורו של אורח חיים בריא. (צילום: אביב חופי)
הדוגמנית בדרך לקריירה חדשה בתור גורו של אורח חיים בריא. (צילום: אביב חופי)
סבלה שנים מהפרעות אכילה. היום היא מבקשת "תפסיקו לשנוא את עצמכם" (צילום: ניר פקין)
סבלה שנים מהפרעות אכילה. היום היא מבקשת "תפסיקו לשנוא את עצמכם" (צילום: ניר פקין)