נראה שלאדיר מילר יש כמה סיבות מאוד טובות לחייך בשבועות האחרונים. רגע אחרי שהשיק את מופע האילתורים שלו על המסך בזכיינית קשת וגרף נתוני רייטינג מרשימים שגברו על הריאלטי "דה וויוס", הוא מפנה זמן להשקיע ולחגוג אירועים משמחים בתא המשפחתי הפרטי שלו.

אחד הקומיקאים המובילים בתעשייה ואשתו שלי כספי, חובקים שלושה ילדים משותפים, שתי בנות ובן תוך שהם מנהלים חיי משפחה הרחק ממדורי הבידור ואמש חגגו אירוע חשוב למשפחה, חגיגות הבת מצווש לבתם הבכורה הילי שהגיעה לגיל הבגרות. 

התרגשות שיא. אדיר מילר, בני משפחתו ובן זיני וטיילור מלכוב (צילום: מתוך הסטורי של בן זיני)
התרגשות שיא. אדיר מילר, בני משפחתו ובן זיני וטיילור מלכוב (צילום: מתוך הסטורי של בן זיני)


לכל מקורביו של הבדרן שתוהים מדוע לא קיבלו הזמנה לאירוע הנוצץ, נעדכן כי מדובר במסיבת כיתה של נערים ונערות בלבד ולא באירוע למבוגרים אבל אם חשבתם שישקיעו פחות, אתם טועים לחלוטין. לחגיגה המושקעת שערכו ההורים הגאים באולם אירועים בהרצליה, הזמינו מילר ואשתו את כוכבי הילדים המצליחים ויוצא "האח הגדול" בן זיני וטיילור מלכוב שיהיו אחראים על הצד האמנותי של האירוע וישמחו את הילדים.

בן זיני התרגש מההופעה אפילו יותר מכלת השמחה עצמה בעיקר בגלל מי שהזמין את ההופעה, הבדרן הנודע, והעלה סטורי לרשתות בו כתב "הופעה ראשונה שאני יותר מתרגש מהילדים", והוסיף "פחות בגלל הילדים יותר בגלל מי שהזמין את ההופעה".