קוראים וקוראות נכבדים הגיע הרגע המרגש של הקיץ: אחרי שלל הכנות, מסיבת רווקות מנקרת עיניים, שהתפרסה על גבי מספר ימים ואף כיכבה בכותרות בעקבות פינויה של הכלה למיון לאחר שסבלה מהתייבשות, נטע אלחמיסטר ורמי גרשון נשואים באופן רשמי!

אל מול כ-800 בני משפחה וחברים ברי מזל שזכו לקבל את ההזמנה המיוחדת שעיצבו בהשראת הצעת הנישואים שהתרחשה במלדיביים, צעדה אלחמיסטר בשמלה לבנה בשביל חופה לצלילי "מכל האהבות" של עידן רייכל אל לעבר אהוב ליבה בחמש שנים האחרונות, הכדורגלן רמי גרשון, והשניים נשבעו לאהוב זה את זו לעולמים בחתונה מרגשת בהפקתה של אירית רחמים.

אחרי נשנושים והחלפת שמלה, הגיע הזמן להרקיד את האורחים כשעל הצד האמנותי של הערב אמון כמובן החבר הטוב של השניים, עומר אדם, שרק בתחילת השבוע הצליח לשבור עוד שיא בקריירה ומכר את כל הכרטיסים למופע ענק ראשון מסוגו בפארק הירקון תוך יממה אחת.



אל אולם ה"לאגו" בראשון לציון הגיעו לא מעט שמות שכולכם בטוח מכירים כמו החברות הקרובות שגם נכחו במסיבת הרווקות, השותפה העסקית של נטע, נועה בני, ההריונית הטרייה קורל סימנוביץ', בר זומר וגם: דנה זרמון וגיא ביטון, נטע ברזילי, ברק שמיר, יעל שלביה בליווי הבויפרנד ברנדון קורף,נועה קירל ועוד רבים ואחרים.