אחרי חמש שנות זוגיות פוטוגנית, מתוכם שלוש שנות נישואים, צמד כוכבי הריאליטי שהכירו בעונה השישית של "האח הגדול" והפכו לאחד הזוגות המתוקשרים והיציבים בתעשייה מפרקים את החבילה. דנית גרינברג ואליאב אוזן, התאהבו לעיני המצלמות, נקלעו למשולש רומנטי עם נופר מור שהביא לפרידה ולקאמבק מפואר אחרי שיצאו מהבית.

לפני שלוש שנים, ביוני 2016 נישאו בחתונה נוצצת והוכיחו כי אהבת אמת מנצחת. מאז הם הספיקו להציג ברשתות זוגיות דביקה, להשתתף בריאליטי נוסף "זוג מנצח", בו גרפו את הזכייה במקום הראשון, פתחו עסק משותף ורק בחודשיים האחרונים, נפשו בשני יעדים רומנטיים שונים, הראשון בפריז והשני ביוון משם העלו תמונות נאהבים.

עצוב לנו בלב. דנית גרינברג ואליאב אוזן (צילום: אמיר מאירי)
עצוב לנו בלב. דנית גרינברג ואליאב אוזן (צילום: אמיר מאירי)


כעת השניים מצליחים להפתיע אפילו את מקורביהם כשהחליטו להפריד כוחות ולהיפרד. השניים כך מסתמן, נקלעו למשבר בזוגיות מה שהוביל לריב גדול, גרינברג אף עזבה את ביתם המשותף ברמת השרון שרק לאחרונה עברו להתגורר בו. אמנם עוד לא ידוע אם הפרידה תוביל את הזוג למדרגות הרבנות או שמדובר במשבר שיחלוף אבל אם אתם רוצים לדעת עד כמה המשבר חמור? כצעד נוסף ומוקצן השניים הסירו עוקב אחד לשנייה באינסטגרם, דבר שלא מבשר טובות בעידן הרשתות החברתיות.

דנית גרינברג ואליאב אוזן סירבו להגיב לידיעה

לא ראינו את זה מגיע (צילום פז)
לא ראינו את זה מגיע (צילום פז)