אנה ארונוב, בוגרת הריאליטי "לאהוב את אנה" בו מצאה את בן הזוג שלה אייל אלגבי החליטה להביעה את דעתה על הפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון" בו גילינו ששירי ולירן הם הזוג היחיד שצלח וכתבה בפוסט ארוך "כשזה כל כך מורכב וקשה זה כנראה לא נכון", והמשיכה "אני מאמינה בכל ליבי שאהבה צריכה להיות קלה. טובה וקלה. הנפשות התאומות לא צריכות מבחנים, זמן, שינויים, לא צריכות מלחמת אגוים, בדיקות, ריבים, מרחק...עם אייל לקח בדיוק שני דייטים לדעת שטוב לנו ונכון". אחרי שקיבלה אינספור תגובות המבקרות את דעתה, היא החליטה לחסום את האופציה לתגובות.



ככל הנראה גם מאיה בוסקילה שחזרה לא מזמן לארוס שלה עוזי אלזואי אחרי פרידה קצרה קראה את הפוסט של ארונוב והחליטה להקדיש לו פוסט משלה בעמוד האינסטגרם שלה וכתבה: "קראתי אמש משהו שממש קומם אותי. כמובן שהחלטתי לכתוב... כי אני אדם שמנסה לעשות טוב לאנשים מבולבלים... בעצם כולנו אנשים מבולבלים לפרקים. קראתי אתמול שמישהו כתב שאהבה צריכה, או חייבת להיות קלה ואז היא נכונה, מדוייקת ובלה בלה בלה....הבנות שנשארו פעורות פה, עצובות, מבולבלות, הבנים שנשארו מלאי שאלות וחרטות פתאום... זה פוסט בשבילכם !!!!



אין אהבה אחת, יש מליון סוגי אהבות והתחלות של קשר. אין כשלון מפואר בגלל קושי או דרך יותר ארוכה. אין כלום!!!! אין חוקים!!! יש אהבה שבאה קלה אחרי דייט אחד... וסחטיין.. אני מפרגנת!!! אבל יש אהבות שבאות אחרי חברות של שנים, יש אהבה שמגיעה אחרי קשיים ואז מבינים שלא בא לכם לוותר.

יש אהבה שמגיעה אחרי קושי של הבנה אחד את השניה, כי מה לעשות, לא נולדנו מאותו אבא ואמא, לא גדלנו באותה מנטליות ואני אפתיע אתכם, גם לא גרנו באותה עיר, עם אותם חברים וחברה שמשפיעה עלינו מילדות! בנות, אל תרגישו שאתן קלות, או קשות, או מוותרות בקלות, או יודעות משהו על להחזיק קשר ארוך ומאושר! רק רציתי לומר ששום דבר לא מושלם, אבל אם יש תשוקה ויש אהבה וכבוד ואת לא מוכה מילולית או פיזית, אז הכל יכול לקרות. תחיי את חייך בלי סופרלטיבים מהאינסטגרם או מפוסטים מאושרים ומחייכים ובטח שלא מתמונות מאושרות מלאות פוטושופ... כי כן... אפשר גם לתקן"