סוף שבוע לא פשוט עבר על הזמר אייל גולן שנמצא בימים אלה בברזיל במסגרת צילומי העונה החדשה של "גולסטאר". למי שפספס נספר כי הזמר גילה שאורלי וילנאי וגיא מרוז מתכננים לשדר סרט מיוחד על פרשת גולן והקטינות בזכיינית "רשת", סרט אליו התראיין כי הובהר לו שמדובר בסרט תדמית חיובי. הדבר, גרם לגולן להעביר את הסופ"ש בשיחות בהולות עם עורכי דינו בניסיון להשיג צו מניעה לשידור הסרט ומכתב התראה לפני תביעה.

הזמר אף העלה לראשונה סרטון לעוקבים אחריו ברשתות והגיב ישירות ולא דרך יח"צנים או עורכי דין לסרט המדובר וחשף את התרמית שלטענתו עשו לו אורלי וגיא. ומה עשתה לבנתיים בת הזוגדניאל גרינברג שתבלה את החודש הקרוב נטולת הזמר?

אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום עצמי, אינסטגרם)
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום עצמי, אינסטגרם)


רגע אחרי שהעבירה ערב מפתיע עם האקסית אילנית לוי, והחברה של גולן מרינה קבישר, ארזה גרינברג פקלאות ויצאה לחופשת בטן גב בכרתים שביוון. גרינברג טסה עם חברתה הטובה ושותפת לדירה בר סנדלר, אותה הכירה בבית "האח הגדול". גרינברג, בדומה לשלומית מלכה, החליטה לחזור למראה הטבעי שלה נטול פן והחלקות כימיות והשיקה ברשתות החברתיות תמונות מהחופשה כשהיא עם תלתלים מקפצים. ברגעים אלה ממש עושה גרינברג כבר את דרכה חזרה לישראל, להעביר עוד שלושה שבועות ללא הבויפרנד.