שמונה חודשים חלפו מאז חילופי המהלומות הקשים בין אופירה אסייג לבנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, הוא כינה אותה "בהמה גסה" והיא כינתה אותו "משועמם נמצא בבטלה, מתבטא בסוג של טירוף". חשבנו שהרוחות נרגעו והעימות נותר מאחוריהם, אבל כנראה שלא.

אסייג העלתה אמש פוסט תמיכה בחברה הטוב אייל גולן בעקבות שידורי הסרט וכתבה :"מי שמאמין לא מפחד". אלא שהיא לא ציפתה לקבל תגובה נוקבת מצידו של יאיר נתניהו עימו כבר ניהלה בעבר חזית. יאיר נתניהו הגיב לה בשעה האחרונה על הפוסט תמיכה בזמר וכתב תגובה שאסייג מיהרה למחוק. אלא שיאיר לא וויתר והעלה בשנית את התגובה:"אופירה אשכרה מחקת את התגובה שלי? הנה היא שוב: "היי אופירה אני עדיין זוכר איך שחטת אותי ביזית אותי הלבנת את פני ושפכת את דמי במשך 2 ימי שישי רצוף בתוכנית הפח שלך בטלוויזיה לאחר שנחשף שהייתי בפוסיקט לפני 5 שנים. בלבלת את המוח על ניצול נשים ושאני צריך להתנצל וכו. להקיא מהצביעות שלך"



אסייג החליטה הפעם לא למחוק את תגובתו ושיגרה לו תשובה: "אייל גולן בנאדם טוב, חבר, תורם בסתר ובגלוי והזמר הכי טוב במדינה והתיק נגדו נסגר, גם במשטרה וגם בפרקליטות. אייל הכחיש את הסיפורים שלו בכתבה ואני מאמינה לו. מאחלת לאבא שלך לצאת זכאי בלי לפרק מדינה, גם המשטרה וגם הפרקליטות מצאו את אביך חשוד בשוחד ואבא שלך מנסה לברוח ממשפט. אי אפשר להאמין למי שרק מנסה לברוח".

נתניהו הגיב לה מיד :"אל תתחמקי צבועה. את שפכת את דמי על הקלטת סתר על זה שהייתי בפוסיקט. מה הקשר נסגר התיק? למה עלי נפתח תיק כזה? מה עשיתי שבמשך שתי תוכניות עשית לי רצח אופי, על ילד בן 22 שהוקלט שיכור מריץ דאחקות עם חברים? חצופה אחת ותנחשי מי היה איתי שם? את יודעת את התשובה" ואילו אסייג השיבה לו בתגובה: "בשמחה תבוא לתוכנית שלנו, אתן לך במה להגיד כל מה שאתה רוצה. בעצם אתה פחדן, רגיל להתחבא תחת אמא בגיל 27". אם חשבתם שהויכוח הסתיים כאן אתם טועים...זה הדיון אפילו ירד לפסים אישיים יותר.

יאיר: "ואת רגילה לקבל קריירה על סמך רומן עם אלי גוטמן ועל ליקוק לשמאל הקיצוני ויריקה על ימין.

אופירה: "אבא שלך האחרון שיכול לדבר על רומנים מלפני 20 שנה ושרה יודעת אולי על אחוז קטן מהם וגם ליברמן בראש המעוות שלכם כבר שמאל קיצוני ממש משפחה בהפרעה"

יאיר: " מסתבר שאצלכם נתן אשל העבריין מין הוא ה״צדיק״"

אופירה: "יאיר איזה באסה שיש מרוקאית גאה מדימונה שלא מפחדת מהמשפחה שלך"

יאיר: "מפחדת רק מהאליטה האשכנזית שמאלנית קיצונית ששולטת בערוץ 12 ונוני מוזס שהרג ילדה בת 10 ויצא מזה בלי כלום ואת החברה הכי טובה של הבת שלו (גם אשכנזים שמאלנים כמובן)"

אופירה: "איזה שרוט אתה בהתחלה אמרת למה אני חברה טובה של אייל גולן התימני מרוקאי ובסוף חברה רק של האשכנזים, זה עובר בירושה זיכרון של דג עד 5 שניות. יאיר קח כדור אח שלי זה יאזן את הכימיקלים בראש תתייעץ עם אימא בטוח ה פ ס י כ ו ל ו ג י ת מבינה איך מתאזנים ברגעי משבר"