הנה עוד סימן להתעוררות מערכת הבחירות הרדומה משהו. העבריין אבנר הררי פתח את מטה הבחירות למען בנימין נתניהו היישר מבית המעצר אבו כביר בתל אביב. גם הפעם, כמו בבחירות שנערכו באפריל, הררי הטיל את מלוא כובד משקלו על בחירתו המחודשת של נתניהו. רק שעכשיו מחליף אביגדור ליברמן את בני גנץ במשבצת האויב. הקמפיין מופעל מכל בתי הכלא באמצעות טלכרטים ושיחות ועידה, והפעם מפעיל הררי את קשריו גם במגזר הרוסי ומשכנע אותם לבחור רק בנתניהו ולהתרחק מליברמן.

עורך דין אלון דוידוב, בא כוחו של הררי, רק ביבי?

"בעוד מספר חודשים בודדים הררי יזוכה מהתיק וישתחרר לחופשי. מטה הבחירות שלו בבית המעצר בתל אביב מתפקד בצורה מדויקת. הוא פעיל ליכוד בכל רמ"ח איבריו, ויעשה הכל למען נתניהו ומירי רגב".


אז גם הוא בעד שגלעד ארדן יתמנה מיידית לשגריר ישראל באו"ם ורגב תחליף אותו?

"הררי אומר שכל האסירים בבתי הכלא מייחלים ומצפים שהשרה מירי רגב תתמנה בהקדם לשרה לביטחון פנים".

ויש כבר פעילות מומלצת עבורה?

"הם מקווים שמירי תעלה עם טרקטורים על היאחב"ל והיחידה המרכזית, מטאפורית כמובן, ותעשה שם סדר בבעיית תפירת התיקים. לדברי הררי, רק מירי רגב יכולה להיטיב עם האסירים בבתי הכלא ולעשות את המהפך. לכן האסירים מבקשים מראש הממשלה למנות אותה לשרה לביטחון פנים, עכשיו או מיד לאחר הבחירות".

הדס פרוש (פלאש 90)
הדס פרוש (פלאש 90)

והררי גם מפתיע את ליאורה בפן שלו שלא היו מוכר לציבור עד כה ומציין שהתמיכה בביבי רק התחזקה לאחרונה בשל העובדה שמינה לראשונה בהיסטוריה יועצת לענייני רווחת בעלי החיים. עו"ד דוידוב מסביר בשמו: "אנחנו אנשים שזכויות בעלי חיים חשובות לנו כמו זכויות אדם".

האם יש סיכוי שביבי יהיה אחד מהאסירים?

"סיכוי קלוש. אין לו תחליף".

הוא אוהב את התמיכה של הררי בו?

"לגמרי, אני בטוח".

השרה רגב, את יודעת שאת חביבת אבנר הררי ואלפי אסירים אחרים שמריצים קמפיין בעד ביבי ובעדך? כולם רוצים שתתמני כבר לשרה לביטחון הפנים.

"לא מכירה זאת ולא יודעת בכלל על מה מדובר".

מטעם מפלגת ישראל ביתנו נמסר בתגובה: "אין לנו מושג מי זה אבנר הררי, ואין לנו מושג על מה מדובר". ממשפחת נתניהו לא נמסרה תגובה.