הזוג הכי מדובר בחודשים האחרונים הם שירי קופפרברג ולירן לוי מ"חתונה ממבט ראשון" שיצאו לפני שבועיים מארון הזוגיות עם סיום העונה של הדוקו ריאלטי הממכר. כעת הם כבר לא צריכים יותר להסתתר ולהחביא את זוגיותם והשניים אף יצאו בסוף השבוע שעבר לחופשה ראשונה ופומבית שלהם כזוג ביוון כפי שקראתם כאן.

מסתבר שהזמן עובר מהר כשנהנים ואמנם אתם ליוויתם את השניים רק בחודשים האחרונים אבל אתמול, שירי ולירן חגגו שנה ראשונה שלהם ביחד, מאז שהכירו מתחת לחופה בצילומי התוכנית. לוי שנחשף כרומנטיקן כבר במהלך השידורים החליט לסכם את התקופה בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו ולחשוף את שלל היעדים הנחשקים בחו"ל שבהם בילו השניים במהלך השנה הנוכחית, חופשות רומנטיות אותן הם הסתירו מעיני הציבור והתקשורת, כפי שהיו מחויבים בחוזה עליו חתמו בתוכנית.



וכך כתב: "איך אפשר לסכם או לספר את השנה הראשונה שאנחנו חוגגים ביחד. לספר את כל מה שעברנו בכמה מילים או תמונות. כל מה שחיוונו בזמן הצילומים, חוויתם אחר כך איתנו. אבל מה שאתם לא יודעים זה את מה שחווינו שלא שודר. את הביחד שלנו שבו בילנו בשוויץ, במדריד ברומא וונקובר, ניו יורק ויוון. שנה קסומה שהתחילה בחתונה עם מישהי שאתה לא מכיר ונהפכה למישהי שהיא כל עולמך. האם הסיפור שלנו נגמר? נראה לי שהוא רק התחיל. אהובה שלי איזה כיף שאת לצידי. הצצה קטנה לקמצוץ מהתמונות שלנו מהשנה האחרונה"

חמודים. שירי ולירן (צילום עצמי מתוך האינסטגרם)
חמודים. שירי ולירן (צילום עצמי מתוך האינסטגרם)