קשה מאוד היה להתחמק אתמול מהסרטונים של השורדת ההריונית ליהיא גרינר שהציפו את הרשת, שם היא נראית מדברת לעוקבים שלה באינסטגרם ומספרת להם כי נעצרה על ידי שוטר תנועה בטענה שהשתמשה בטלפון הנייד שלה תוך כדי נהיגה. בסדרת הסרטונים, אותם מחקה גרינר לאחר כ-5 דקות, נראית כוכבת הריאליטי צועקת ומתפרצת על השוטר תוך שהיא מקללת אותו: "למה השוטרים במדינה הזאת דפוקים? המשטרה פה היא בדיחה, תימני קטן שנראה כמו התחת שלי רושם לי עכשיו דוח, אני בפקק והמנאייק מאחורי רושם לי דו"ח כי משעמם לו". עוד צעקה גרינר לעבר השוטר, "אתה יכול לרשום מהר יותר? אתה איטי רצח, יש לאנשים חיים, לא כמו שלך".

גרינר התארחה באולפן "חדשות הבוקר" ותוך כשהיא צופה בקטע ומובכת, היא התנצלה על ההתפרצות שלה: "פאדיחות. זה בהמתי, זה דוחה. כשיש לי סערה אני משתגעת וישר פונה לסטורי ומשתפת. זו מחלה. אחרי חמש דקות אמרתי, 'יואו, איזו בהמה אני' וישר הורדתי את זה. מישהו תפס את זה מאוד מהר והפיץ את זה".



"אני חושבת שלהחזיק את הטלפון ביד בזמן נהיגה זה סופר מסוכן" טענה גרינר "אני הייתי בפקק שלא זז, אני באמת החזקתי את הטלפון ביד, הייתי עם האחיינית שלי, יום אחרי גמר 'הישרדות', הכי פאן. הפקק לא זז, והשוטר באופנוע עומד בצד ומסתכל לתוך הרכב. הוא ראה שאני מחזיקה את הטלפון ביד, הראתי לו שהמסך שחור ושאני לא עושה איתו כלום. הוא לא נתן לי לדבר, לא הקשיב לי. הייתי נחמדה אליו בהתחלה, אמרתי לו 'אתה צודק, אני מצטערת, אבל לא הייתי בטלפון תסתכל יש לי מערכת', אבל הוא לא רצה להקשיב לי. צריך להיות קצת אנושי, לא ישר לזרוק אלף שקל".

"פאדיחות". ליהיא גרינר (צילום: אינסטגרם)
"פאדיחות". ליהיא גרינר (צילום: אינסטגרם)

מה גרם לך להתפרץ עליו בצורה כזאת ולתעד את זה?

"אני בהיריון, ואל תגידו שזה לא תירוץ. אני משוגעת. אני מאוד מתנצלת, זה מזעזע. אני שונאת את הפה שלי לפעמים".

מתגובות שהיו ברשתות החברתיות היו שני דברים שמאוד הפריעו לאנשים אחד זה הגזענות כלפי ה"תימני קטן" ושתיים זה שאת מקללת ליד הילדה

"אוקי הילדה אמריקאית היא גם הייתה בשוק והייתה כזה "למה הוא עוצר אותך? היא חשבה שהוא עצר אותי כי היא יושבת מקדימה. ולגבי התימני, נראה לי שהוא לא היה תימני, אבל אני מרשה לעצמי להגיד 'תימני קטן' כי בעלי תימני, יש לי תימני בבטן, זה גם ההומור שלי, הטריפוליטאית שבי יצאה החוצה. זה בדיחות, אני מצטערת".

תגובת משטרת ישראל: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את הדברים ושומרת לעצמה את הזכות לפעול בכל הכלים החוקיים, הן במישור הפלילי והן במישור האזרחי. המשטרה לא תעמוד מן הצד אל מול אמירות בלתי נסבלות ובלתי ראויות, כנגד שוטרים שעושים עבודתם נאמנה, אוכפים חוק ושומרים על שלום הציבור וביטחונו".