שבוע בדיוק עבר מאז ששוטר תנועה עיכב את ליהיא גרינר בכבישי תל אביב לאחר שלטענתו התעסקה בטלפון הנייד שלה בזמן נהיגה. אז, כזכור בזמן שהשוטר רשם לה את הדוח על סך אלף שקלים, הקדישה גרינר את הדקות הפנויות בשוליים כדי להעלות סטוריז זועמים לרשתות החברתיות, שם טענה כי לא השתמשה בנייד, והעניקה לשוטר שמות גנאי כמו "תימני קטן שנראה כמו התחת שלי", "בן ז*נה" ועוד. המקרה לא נעלם מהכותרות והשוטר דרש פיצוי כספי והמשטרה הצהירה כי תפתח נגדה בחקירה על העלבת עובד ציבור.

פליטות הפה של גרינר סיבכו אותה והיום (ראשון) זה קורה שוב, וגרינר ובעלה יוסי צבר חזרו מנופש באילת, שם בילו עם הילדים ובדרך חזרה הביתה שוב נעצרו על ידי שוטרת תנועה על עבירה שביצעו. גרינר, למדה מהטעות של פעם קודמת ולמרות שנראה שהיא הייתה דיי צינית וצחקה על הסיטואציה, היא הקפידה לשמור על השפה ואף "שיבחה" את השוטרת שעצרה אותם בסדרת סרטוני אינסטגרם נוספת.

שוב נתפסה. ליהיא גרינר (צילום: אינסטגרם)
שוב נתפסה. ליהיא גרינר (צילום: אינסטגרם)


"עצרה אותנו ניידת ואני חושבת שהם עוקבים אחרי. אניווי איזה כיף לקבל דוח האמת ששוטרת יפה, חמודה מתוקה מושלמת ועשינו עבירה. עברנו על שני פסים לבנים. אנחנו בכביש המת מאילת חזרה למרכז ונכנסנו למתחם "101 כושי" מכירים? אל תגידו שאני גזענית או ככה אבל זה השם. באנו לאכול משהו וניידת עצרה אותנו. בכל מקרה אנחנו רגועים" סיפרה גרינר

"מאמי אל תשכח לתת לה נשיקה וחיבוק ולהגיד לה תודה רבה על הדו"ח. תקשיבו עשינו עבירה אבל אני רוצה לשבת בכביש ולראות כמה אנשים עושים את הפנייה הזאת כי זה מרכז שכולם עוצרים בו או שצריך לסוע עוד קילומטר כדי לעשות פרסה אבל הכביש מת כמו שאתם רואים ופשוט נכנסנו פנימה לכאן. משוגע הא? לפעמים צריך "טו גיב אה ברייק" ולהיות אזרח".