פרסום ראשון:  הדרמה במשפחת תבורי מסרבת לגווע, אבל הפעם תאמינו או לא, שימי תבורי בכלל לא מעורב, כי הסכסוך המשפחתי בין ההורים של תו פרינס, בן אל ואורטל עמר עולה למחוזות חדשים. חשבנו כבר ששום דבר לא יכול להפתיע אותנו בכל מה שקשור למשפחת תבורי, כי כבר ראינו ושמענו הכל, אז זהו-שלא. בחודש שעבר דיווחנו לכם כי תבורי חשף לראשונה את פניו של בנו בתמונה ברשתות החברתיות בניגוד להסכמתה של האמא והאקסית עמר. זו, הגישה מכתב התראה לפני תביעה אך בן אל תבורי סירב להסיר את התמונה המדוברת.

כעת נדווח שהדברים לא באמת הסתדרו ואף נעשו גרועים יותר כי השניים מנהלים בימים אלו תביעה בבית המשפט לענייני משפחה, אלא שצו איסור פרסום הוטל על ההליך המשפטי בין הצדדים, היות כי מדובר בדיני משפחה ולכן, לא נוכל להביא בפניכם פרטים עסיסיים מתוך המאבק בין השניים.

כבר נפגשו בבית המשפט בעבר (צילום: אבשלום ששוני)
כבר נפגשו בבית המשפט בעבר (צילום: אבשלום ששוני)


לעומת זאת כן נוכל לדווח שלמרות צו האיסור פרסום הזמר החליט לנהל מאבק פומבי עם אם בנו ובשעה האחרונה הגיב בן אל לעמר בכל התמונות המשותפות שלהם יחד בחשבון האינסטגרם שלה את התגובה הבאה: "אבקש שתמחקי כל תמונות שיש לך איתי, אנחנו מזמן לא בקשר תודה. ומחכה תמחקי. יום טוב". נשמע כמו בדיחה לא מוצלחת, בעיקר כי בעוד הזמר דורש ממנה בפומבי להסיר כל תמונה משותפת שלהם יחד, הוא בעצמו מתפאר בחשבון שלו בתמונה זוגית שלהם מאירוע הברית של תו פרינס.

מבקש ומחכה. צילום מסך מהאינסטגרם
מבקש ומחכה. צילום מסך מהאינסטגרם