על המסך, המסעות שהמתמודדים במירוץ למיליון עוברים נראים לצופים מאוד פשוטים והקשיים הרגשיים והפיזיים לא מובנים מאליהם. אתמול בפרק "משימת הבופה" הזוגות נאלצו לעשות דו קרב הבודק כמה אוכל אפשר להכניס לגוף במהלך עשר דקות. בעוד חלק מהמתמודדים הצליחו לעודד את הצמד שלהם למרות הלחץ, היה את הזוג הנשוי עדן אמסלם ואביעד כץ שביצעו את המשימה קצת שונה, כשעדן ניסתה לזרז את בן זוגה בשיטה מיוחדת משלה.

התגובות ברשת לא איחרו להגיע והגולשים החליטו להתקיף את אמסלם על התנהגותה בחשבון האינסטגרם שלה, דבר הגרם לה למחוק את התגובות הרעות ולהפעיל אופציה בה היא צריכה לאשר הופעת תגובות חדשות. בין הטוקבקים שגולשים כתבו היה בין היתר אמרות כמו "התנהגה מחריד לבעלה באמת בחיים לא ראיתי רוע כזה.. היו לי דמעות. קצת אנושיות!! מעבר לכל כסף", "דוחה, מגיע לאביעד יותר טוב בחיים", "היא מתנהגת אליו ממש דוחה הוא מסכן ומקיא והיא צועקת כמו טיפשה".



לא נעים. עדן ואביעד (צילום מסך)
לא נעים. עדן ואביעד (צילום מסך)

בתגובה ראשונה ובלעדית ל-TMI אמסלם פונה לגולשים בבקשה וטוענת כי הטוקבקים לא משפיעים עליה "היד כל כך קלה על המקלדת. כשיצאתי למירוץ למיליון ידעתי שיהיה לאנשים קשה לעכל אותי וזה בסדר, אני בחורה חזקה שכבר למדה להתעלם מאנשים בעלי דעות שליליות לגבי. החברים הקרובים והמשפחה שלי מכירים אותי היטב וזה מספיק עבורי. הזוגיות שלי ושל אביעד חזקה, איתנה, מצחיקה ומלאה באהבה, יודעת לסנן תגובות רעות ולשנייה זה לא חודר אותי. בתקופה הזו אני לא מפסיקה לחשוב על ילדים שעוברים התעללות ברשתות החברתיות ולילד שעדיין לא פיתח חוסן נפשי כלפי החברה זה עלול להוביל לאסון. אנשים , תחשבו עוד שנייה לפני ה – send".

(צילום: מיכה לבוטון)
(צילום: מיכה לבוטון)