צמד הרצים למיליון, קארין ואריאל קליינברג מתחילים ליהנות מדקות התהילה ואמש, הם הוזמנו בפעם הראשונה בחייהם להנחות אירוע גדול- פסטיבל לייב שדרות שנערך אמש אל מול למעלה מ-4000 תושבים ואורחים שהגיעו ליהנות ממוזיקה טובה בימים האחרונים של החופש הגדול. אך צמד כוכבי הריאליטי והצופים לא ידעו שהיום המאושר שלהם יהפוך לסיוט של ממש.

בעיצומו של האירוע ורגע לפני עלייתו של הזמר עדן חסון לבמה, קארין ואריאל מצאו עצמם יחד עם אלפי המוזמנים, מנסים להגן על עצמם תחת השמיים הפתוחים מאזעקת צבע האדום שהופעלה בעקבות שיגורים מרצועת עזה. בעקבות הרעש, הקהל תחילה לא הבין שמדובר באזעקה ולא בזיקוקים וקליינברג, תושבת העיר שלצערה כבר מתורגלת לסיטואציה ובדיוק אחזה במיקרופון גילתה תושייה והחלה לצעוק במיקרופון הוראות בטיחות לאלפי האנשים בקהל "ידיים על הראש, לשכב על הרצפה".


6077176851001

בפוסט שהעלתה קארין בחשבון האינסטגרם שלה אחרי האירוע הקשה כתבה: "צבע אדום אחד שחירב לנו את כל הערב הזה. בזמן שאני ואריאל מנחים אנחנו שומעים רעש בשמיים כמו של זיקוקים אבל אז מישהו מאחורנו צועק 'צבע אדום'. ישר רצנו לכיוון המדרגות מתכופפים ומגנים על הראש. אבל אז אני מבינה שאם אני לא שמעתי את האזעקה בטח גם הקהל לא שמע. ישר צעקתי לכולם במיקרופון כמו שאתם שומעים, 'ידיים על הראש לשכב על הריצפה'. זאת הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לנו באירוע מרכזי עם אלפי אנשים פה בעיר. ונשמעו פיצוצים כל כך חזקים ומפחידים. זה פשוט מציאות נוראית".


בסרטונים שהעלתה בסטורי נראתה קארין מבוהלת עם דמעות בעיניה ואמרה זה "מטורף אני חייבת לתעד את זה, זה פשוט לא הגיוני, לא הגיוני, אנחנו הרגע ירדנו מהבמה היה צבע אדום, כל הקהל פשוט התפזר לבית, כולם פה בטראומה מטורפת. אתם חווים את האירוע סיום קיץ אנחנו מברכים את כולם, נהנים עם כולם, פתאום בומים, צבע אדום, מטורף מטורף מטורף, ילדים פה בוכים, כולם נבהלים".

קארין ואריאל (צילום: מיכה לבוטון)
קארין ואריאל (צילום: מיכה לבוטון)