לפני שבוע דיווחנו לכם כי המעושרת ניקול ראידמן ובן זוגה ואב ילדיה מיכאל צ'רנוי נפרדים אחרי יותר מעשור של זוגיות פוטוגנית. לצד הפרסומים השונים על הפרידה היו שדיווחו כי הסיבה לפרידה קשורה בעובדה כי ראידמן ניהלה רומן, לכאורה, עם שחקן מוכר. ראידמן, לא הודתה אך גם לא הכחישה שנפרדה מצ'רנוי אבל בחרה לעלות לרשתות החברתיות סרטון בה היא נצפית מבלה בביתה ערב רגיל עם צ'רנוי ועם השחקן אקי אבני.

לאחר חרושת שמועות החליט השחקן אקי אבני שנשוי באושר רב, לשבור שתיקה, "לצאת מהארון" ולעלות פוסט נוקב בעניין וכתב כי בינו לבין ניקול אין יחסים רומנטיים. ככל הנראה, השמועות על הרומן בין ראידמן לאבני הגיעו בעקבות עבודה משותפת של השניים בפרוייקט המוזיקלי החדש של המעושרת.

ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: אינסטגרם)
ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: אינסטגרם)


רגע אחרי ששלחה אתמול למקורביה הזמנה נוצצת להשקת הפרויקט הסודי שלה, העלתה הבוקר ראידמן עוד טיזר סוער לרשתות, בה היא נראית מתגופפת במיניות עם אבני על יאכטה שטה בלב הים לצד הכיתוב "איפה שיש אהבה יש חיים". התצלום הפרובוקטיבי לא מאשש את השמועות על הרומן, אלא נלקח כטיזר להפקה המשותפת של השניים, אבל נראה כי ראידמן יודעת בדיוק איך לעורר פרובוקציות ועניין לקראת עליית הפרוייקט החדש שלה.