ג'סטין ביבר אחד מילדי הפלא של הפופ התחיל את הקריירה שלו בגיל 13 עם הלהיט "BABY" ועבר רכבת הרים של רגשות והתנהגויות במהלך העשור האחרון כשלא פעם כונה "הילד הרע" לאחר שסיפורים לא מחמיאים (בלשון המעטה) היו מעטרים את כותרות הצהובונים ברחבי העולם. לאחרונה, החליט ביבר לקחת את עצמו בידיים, הוא פרש מעולם המוזיקה והתרחק קצת מהחיים בצל התקשורת ואפילו התמסד ונישא לשחקנית היילי בולדווין. נראה שמגמת השיפור שלו ממשיכה ואתמול, שיתף ביבר בצעד מרגש פוסט ארוך בחשבון האינסטגרם שלו, שם סיפר מנקודת מבטו על חייו, סיפר איך גדל בבית לא יציב, איך השינויים בחייו גרמו לו להשתמש בסמים קשים ואיך לא נהג בכבוד כלפי נשים.



"קשה לקום מהמיטה בבוקר עם הגישה הנכונה כשאתה מוצף בכל מה שהיה בעבר, בעבודה, מלא אחריות, רגשות, משפחה, כסף, מערכות יחסים... כשנראה שצרה מובילה לצרה ומתחילים לחשוש מהיום הבא ולצפות לעוד יום רע. מעגל מחזורי של אכזבות. לפעמים זה מגיע לנקודה שאתה לא רוצה לחיות יותר, מרגיש כאילו זה לא יכול להשתנות. אני יכול להזדהות".



"אני מודה על כך שיש אנשים שגורמים לי להמשיך לרצות לחיות. יש לי המון כסף, בגדים, מכוניות, עיטורים, הישגים, פרסים - ועדיין לא הרגשתי מסופק. שמתם לב לסטטיסטיקה של כוכבי ילדים ומה שקרה להם בהמשך חייהם? יש לחץ מטורף ואחריות על ילד שהמוח, הרגשות וכושר קבלת ההחלטות שלו לא מפותחים עדיין. וכשמוסיפים לכל זה את התהילה, זה עושה לך משהו שאי אפשר להסביר".

ג'סטין ביבר (צילום: ספלאש)
ג'סטין ביבר (צילום: ספלאש)

"אני לא גדלתי בבית יציב, ההורים שלי היו בני 18 ונפרדו בלי כסף, עדיין צעירים ומרדניים. ההצלחה של הקריירה שלי קרתה תוך שנתיים. הרגשתי שכל עולמי התהפך על ראשי, הפכתי מילד בן 13 מעיר קטנה למישהו שמקבל שבחים ומחמאות בכל רחבי העולם, ומיליונים אומרים כמה הם אוהבים אותי וכמה אני גדול אתה שומע את הדברים האלה כנער צעיר ואתה מתחיל להאמין בזה. הייתי בן 18 בלי שום כישורים בעולם האמיתי, עם מיליוני דולרים וגישה לכל דבר שרציתי. זה יכול להיות מפחיד עבור כל אחד. עד גיל 20, קיבלתי כל החלטה רעה שיכלתי, והפכתי מאחד האנשים האהובים בעולם - לאחד המושאים הכי גדולים ללעג, שיפוטיות ושנאה".

"התחלתי להשתמש בסמים די קשים בגיל 19 ופגעתי בכל מערכות היחסים שלי. הפכתי לגבר מלא טינה שלא מכבד נשים. הפכתי מרוחק לכל מי שאהב אותי, הרגשתי כאילו אין לי סיכוי להחזיר את המצב לאחור. לקח לי שנים לחזור חזרה מההחלטות הנוראיות, לתקן מערכות יחסים שבורות ולשנות הרגלים רעים. למזלי, אלוהים בירך אותי עם אנשים יוצאים מהכלל שאוהבים אותי. עכשיו, אני בתקופה הכי טובה בחיים שלי "נישואים"! שזו אחריות חדשה ומדהימה. אתה לומד סבלנות, אמון, מחויבות, אדיבות, ענווה - וכל מה שנראה שצריך כדי להיות גבר טוב".

עם אשתו היילי בולדווין (צילום: גטי)
עם אשתו היילי בולדווין (צילום: גטי)

"מה שאני רוצה להגיד זה, שאפילו כשהסיכויים נגדך - תמשיך במאבק. ישו אוהב אותך, תהיה אדיב היום ותאהב אנשים היום. לא לפי הסטנדרטים שלך, אלא לפי אהבתו המושלמת של אלוהים".