אין ספק שעם כל הכבוד לחדשות הרגילות, למתיחות בצפון ובדרום ולמערכת הבחירות הסוערת, הדרמה הגדולה של החודש האחרון היא החלטתו של הזמר אייל גולן להסיר עוקב באינסטגרם מכל רשימת חבריו, כשביניהם גם החברה הטובה משכבר הימים אופירה אסייג.

אסייג מאוד נפגעה מהצעד של גולן, הסירה לו גם עוקב ומאז השניים היו במה שהגדירה המנחה כ"הפסקה".  אבל אם חשבתם שכאן זה ייגמר אתם טועים, כי אם אפשר להפוך את הסכסוך לכסף ופצצת רייטינג תסמכו על אופירה שזה מה שיקרה, וזה אכן קרה. 



הערב (שישי) התארח הזמר בתוכנית "אופירה וברקו" המשודרת ב"קשת", אליה הוזמן במטרה לעשות "סולחה" עם המנחה. אסייג פתחה בהבהרה כשאמרה: "אני ואייל גולן לא ברוגז, אין שום שנאה. ניסו להציג את זה כאילו אני ואתה זה איראן וישראל. זה ממש לא ככה, שתיחנק אמן, אני אוהבת אותך". לאחר מכן אמרה בכנות כי למדה ממנו שיעור לחיים: "אחרי מה שאתה עשית לי, אני יותר לא אשכב על הגדר בשביל אף אחד, רק עבור הילדים שלי והבעל שלי".

גולן טען מצידו כי עד עכשיו הוא לא מבין מדוע היא כועסת עליו, והזכיר לה כי התקשר אליה לאחר שביצע את הצעד. אסייג טענה כי הוא לא התקשר אלא שלח הודעה, והזמר הסביר כי "אני מחזיק ממך חברה שלי. תגידי לי לבוא אלייך הביתה לארוחת ערב, נסגור את זה בינינו, לא בטלוויזיה".

המנחה ניסתה להסביר שמה שפגע בה הוא לא הסרת העוקב באינסטגרם, אלא העובדה שגולן הגדיר את איתי לוי ונסרין קדרי כמשפחה, מאחר ואותם לא הסיר מחשבונו, ובכך למעשה, הוא לא "רואה" אותה כמשפחה.

לאחר מכן אייל ברקוביץ', המנחה שלצידה, העלה את נושא התלונות מצד חבריו של הזמר על כך שניתק עימם את הקשר. הזמר הכחיש את העניין, ואסייג אמרה בתגובה: "אין לך סכסוכים?  בטח, כי אתה הרי מנותק. סגרו אותך בחדר, אני מקווה שהמפתח יחזור אליי ללב".

לכך השיב גולן: "זה לא נכון, כואב לאנשים שטוב לי. הם רגילים לראות אותי לבד, אבל כשאתה בזוגיות אתה פחות פנוי ויש לי פחות זמן להקדיש לחברים. אני בקשר עם כולם, ולא התנתקתי מאף אחד. אנשים סתם עושים אש".

אסייג: "הם אומרים שזאת הוראה של דניאל (גרינברג, ארוסתו) להתנתק מכל החברים".

גולן: "בטח, כשאני קם בבוקר יש  על המקרר רשימה של הוראות ואני מבצע אותן. אני לא התנתקתי מאף אחד. נראה לך שהיא תיתן לי הוראה עם מי ללכת ועם מי לא?"

ברקו: "רזית".

אסייג: "ברור, הוא תחת כישוף".

גולן: "תגידי את רצינית?"

אסייג: "כל מי שמסביבך שונא את דניאל, המשפחה, החברים והמשרד שלך".

בתגובה אמר הזמר, כי "דניאל בחורה מדהימה, חמה ושוחרת שלום. היא זאת שאומרת לי לגבייך שאני לא צריך את זה, וכשהלכתי היום היא אמרה לי לסגור את זה הכי יפה, כי 'לפני הכל היא חברה שלך'. זה שאנשים אוהבים לדבר עליה, שידברו. אני יודע עם מה אני חי בבית, היא עושה לי הכי טוב שיכול להיות. כל הקשקשנים מסביב יכולים להמשיך לקשקש".

לסיום אמר גולן לאסייג: "את לא בקבוצת המקורבים שלי באינסטגרם, את בקבוצת המקורבים שלי בלב". אסייג איחלה לזמר אושר והצלחה, וציינה כי היא תהיה שם עבורו, באם יזדקק לה.