הדוגמנית נטלי דדון ועדי לאון בילו זמן רב יחד בעונה האחרונה של האח הגדול vip. אחת הפרשיות הזכורות של לאון היא הערת השיפור, לטענתנו, שזרק לדדון כבדרך אגב. לאון שראה את דדון יוצאת מהבריכה בבגד ים, אמר לה כי "רק תעשי ניתוח חזה ואת מושלמת". באותו רגע דדון הציגה נונשלט מושלם מהערה המקוממת מצידו, והצהירה כי זה לא מפריע לה.

רחוק מהעין, רחוק מהלב? כנראה שזה בכל זאת ישב קצת על דדון, כי היא החליטה להגיב לו בכל זאת, בתזמון מאוחר אך לא מקרי. עדי לאון התארח בתכנית של רני רהב ושרון גל בערוץ 13, ואמר: "אני רוצה להגיד לכן בנות ישראל, חודש אלול עכשיו, יש לכן הזדמנות לתפוס גברים אמיתיים שיאהבו אתכן ומי שאתן ולא את הגוף שלכן, תעיפו את כל התמונות האלה, תחזיקו מעצמכן".

דדון החליטה להגיב וכתבה באינסטגרם: "נשים יקרות, תחגגו את הנשיות שלכן בכל דרך שבה תבחרו כל עוד אינכן פוגעות בסביבה שלכן, והגבר שיאהב, יאהב את כל המכלול הפנים והחוץ גם יחד, אין כפיית צפייה ואתה מוזמן לסגור את חשבונך אם הדבר כל כך מזעזע ומחריד בעיניך. שכן אתה עוקב אחרי מיטב חברותיי המושלמות כמו שהן, למה להתייפייף? תוריד מהן עוקב! לא הרגשתי שאתה נבוך מלבהות בגופי בביקיני מכף רגל ועד ראש, ולציין איזו ״פצצה״ ושיכולתי להיות מושלמת רק אם..".


 
מי לדעתכם צודק? דדון או לאון?



 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מר עדי לאון היקר שבשם החברות בינינו תמיד מנופף באמירה שבסהכ השמעת הצעת ייעול על מנת שאהיה מושלמת. שתמיד טענת שאני פחדנית שלא אומרת את דעתי. להלן דעתי לאחר הראיון המביך. הכרזת קבל עם ועדה : "אני רוצה להגיד לכן בנות ישראל, חודש אלול עכשיו, יש לכן הזדמנות לתפוס גברים אמיתיים שיאהבו אותכם ומי שאתם ולא את הגוף שלכם, תעיפו את כל התמונות האלה, תחזיקו מעצמכן מה שצריך". העילגות — במקור. הדובר אינו רב אורתודוקסי. הדובר אינו דתי. הוא מתחזה לאדם שמחזיק בערכים דתיים כדי לבטא מיזוגניה. כוחנית. הוא מחפיץ נשים סדרתי, שכבר הודיע ליותר מאשה אחת על המסך כיצד היא צריכה להיראות ומדוע עליה להפקיר את גופה לניתוחים כדי להיראות כיאות.״ (אריאנה מלמד -עיתון הארץ) נשים יקרות תחגגו את הנשיות שלכן בכל דרך שבה תבחרו כל עוד אינכן פוגעות בסביבה שלכן והגבר שיאהב יאהב את כל המכלול הפנים והחוץ גם יחד , אין כפיית צפיה ואתה מוזמן לסגור את חשבונך אם הדבר כל כך מזעזע ומחריד בעיניך. שכן אתה עוקב אחרי מיטב חברותיי המושלמות כמו שהן, למה להתייפייף תוריד מהן עוקב! לא הרגשתי שאתה נבוך מלבהות בגופי בביקיני מכף רגל ועד ראש ולציין איזו ״פצצה״ ושיכולתי להיות מושלמת רק אם...... אז בשם החברות בינינו אני מרשה לעצמי בחזרה להביע את דעתי מאחר וזה חוזר וצף בכל ראיון שלך, במקום התנצלות והבנה שזה היה מ ט ו מ ט ם . אתה נאחז ומצדיק שכולה נתת ביקורת כדי לשפר את הבן אדם. תודה על האכפתיות בהחלט תואם את חודש אלול. ובשם חודש אלול הקסום הזה אני פונה לכל אדם צאו ועשו מעשים טובים שכן החודש אנחנו נכתבים לא על הליכה לים בבגד ים ולא על חזה יותר קטן, אלא על האדם שאתם הנתינה והאהבה @adileon2

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on