אופירה אסייג לא רק תובעת את גילי כהן לאחר שהוציא עליה דיבה ולשון הרע בסרטון שהעלה לרשתות, אלא גם מתכננת להגיש קובלנה פלילית במשטרה נגד כוכב האח הגדול. גילי כהן, כזכור זעם כשראה בשישי האחרון את הראיון המדובר של אופירה אסייג ואייל גולן שהיה אמור להיגמר בסולחה והסתיים בהקנטות והשתלחות בחברה הטוב.

בסרטון שהעלה כהן וזכה למאות אלפי צפיות, מגדף כהן ללא הכרה את אסייג ומבזה אותה בשלל אמירות בוטות ופוגעניות: "אני נגעל ממך, עלובה, רעה, מגעילה, קנאית", ובין היתר גם מדבר על היחסים האישיים בין המנחה לבין בעלה, גילי מנקין.

מתוך התכנית "אופירה וברקוביץ'" בערוץ קשת.
מתוך התכנית "אופירה וברקוביץ'" בערוץ קשת.

אסייג, כידוע, לא עברה לסדר היום ופנתה לעורך דינה ,שי אליאסי, להגשת כתב תביעה נגד כוכב האח הגדול. התביעה עוד לא הוגשה, אך למדור נודע שהסכום שדורשת המנחה מכהן על לשון הרע ודיבה הוא כמיליון וחצי שקלים. אם לא די בסכומי העתק שנדרשים כפיצויים על עוגמת הנפש והנזק שנגרם לה בעקבות הסרטון שהעלה כהן, עוד נודע למדור כי אסייג אף שוקלת לפנות להליכים פליליים ולהגיש קובלנה פלילית במשטרה נגד כהן, על לשון הרע ופגיעה מכוונת.



למי שלא מעודכן בדינים, העונש בצד עבירה פלילית לפי חוק איסור לשון הרע עומד כיום על שנת מאסר. שי אליאסי, עורך דינה של אופירה אסייג, סירב להגיב. 


גילי כהן מסר בתגובה:רק מיליון וחצי? תשאלי אותה אם היא רוצה את הכסף לחשבון, או שאני כבר אשאיר לה אותו אצל ד"ר דב קליין? ועכשיו ברצינות, במקום לנסות להציל את הכבוד שלה, על חשבוני, שתתרכז להציל את הכבוד שלה שאותו היא רמסה במו פיה, באייטם העלוב והמזעזע שכולנו נחשפנו אליו ביום שישי האחרון. מציע לגב' אסייג לא להיכנס איתי למקומות כאלה, חבל שתיפתח פה תיבת פנדורה שתאלץ אחד מאיתנו לעבור לגור באנדורה מהבושה. כאחת שמשחקת אותה מרגרט תאצ'ר "אשת הברזל "ומתפרנסת מרכילות ופה ג'ורה, היינו מצפים שתדע לקבל ביקורת, גם אם היא ארסית. מה שמותר לה, מותר גם לנו!".