עוד בימיה בבית "אח הגדול" דניאל גרינברג סיפרה כמה היא קשורה לאחיה ובני משפחתה והוכיחה די מהר כי המשפחתיות חשובה לה, והיא נכנסה לליבם של ילדיו של אייל גולן במהרה. אבל נראה שעם כל האהבה והעובדה שבקרוב תתחתן עם בחיר ליבה, טרם נעשתה היכרות בין כל בני המשפחה!

גרינברג כידוע התברכה בגנים משובחים, כאלה טובים שהיו מספיק מהם בשביל שיתחלקו באופן שווה בין כל האחים שלה במשפחה. לא רק כוכבת האח הגדול והדוגמנית, בעלת עיניים כחולות גדולות ונתונים מרשימים אם כי היא גם מתפארת באח ואחות שיכולים לכבוש בקלות כל מסלול דוגמנות נחשב וקריירה בתעשייה. אז לקארין גרינברג אחותה הגדולה והיפהפייה, דוגמנית בדימוס שהייתה מיוצגת בסוכנות של רוברטו, כבר נחשפתם בחשבון האינסטגרם של דניאל בעבר וכבר בטח הבחנתם בדמיון רב בין השתיים אבל אולי לא ידעתם כי לדניאל יש גם אח לוהט במיוחד אותו אייל טרם פגש.

אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: ארן חן צלמים)
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום: ארן חן צלמים)



הכירו את מיקי גרינברג אחיה של דניאל המתגורר בארה"ב, שחקן המנסה את מזלו בהוליווד שגם מנגן על גיטרה בזמנו הפנוי. אחרי שנה שלא התראו צפוי אחיה של גרינברג לנחות בסוף השבוע הקרוב בארץ ולבלות בקרב משפחתו ואחיו הנוספים ועל הדרך להכיר לראשונה גם את גיסו הטרי, אייל גולן שבקרוב מאוד יהפוך לבן משפחה.