שלחו ברכות החלמה לאילנה דיין, שהחליקה על המדרגות לפני ההרצאה שלה במועדון המסחר והתעשייה בהילטון ביום שישי שעבר.

דיין, נפילה קשה?

״תודה רבה על ההתעניינות והדאגה. שזאת תהיה הנפילה הכי קשה שלי״.



> עד המדינה לשעבר מפרשת הצוללות, מיקי גנור, נראה צולל ללא שנורקל בשבת האחרונה בבריכה של מלון היוקרה "כרמים". משפת הבריכה השקיף עליו שוטר בכיר מאוד לשעבר (השם שמור במערכת), שהגיע לנפוש לתומו ומצא את עצמו במחלקה להגנת עדים. גנור סירב להגיב.

גם בבריכה. מיקי גנור (צילום: פלאש 90)
גם בבריכה. מיקי גנור (צילום: פלאש 90)

>לא רק קסאמים ומהומות היו בכנס הליכוד המפורסם בשבוע שעבר באשדוד, היו גם רגעים מרגשים. הבולט שבהם היה הענקת אות הוקרה מתנועת הליכוד לסגן ראש העיר המיתולוגי אבינועם סרי, שכיהן בתפקידו במשך 30 שנה. ההוקרה מטעם הליכוד היא על השתתפותו בכיבוש העיר העתיקה בפיקודו של מוטה גור ז"ל, תרומתו הרבה לבניית העיר וכמובן פעילותו הענפה בתנועה. את תעודת ההוקרה היה אמור להעניק לו ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אבל בשל הסיפוח הפתאומי של בקעת הירדן הוא איחר ואת האות המכובד העניק לו שר החוץ, ישראל כ"ץ.

ישראל כץ ואבינועם סרי (צילום: יחצ)
ישראל כץ ואבינועם סרי (צילום: יחצ)

>שני בצהריים, רכבת ישראל מתל אביב לצפון. איתן ברושי, פעם חבר כנסת, יושב באחד הקרונות כאחד האדם ומנסה להשיג בנייד לשווא את ראש מועצת כעבייה. הדי השיחה שלו, מסוג ״הכל אצלנו מתפרק, במפלגה ובתנועה הקיבוצית״, הפחידו והטרידו את הנוסעים התמימים.

ברושי, התקשרת לבדוק את אחוזי ההצבעה הצפויים בכעבייה?

״אני לא מועמד, אני אדם פרטי, נהנה מנסיעה ברכבת. מדובר בשיחה פרטית בכל מקרה. ישבתי בצד ולא דיברתי באופן חריג או בקול רם".