זוכרים איך לפני שנים בר רפאלי ואסי עזר הפכו מהחברים הכי טובים לצ'ילבות יריבות? השניים, העבירו את התקופה האחרונה בנפרד, לאחר שעזר כתב לרפאלי את התפקיד הראשי בסדרה "להיות איתה" וזו, הבריזה לו ברגע האחרון- מאז דרכיהם נפרדו גם מבחינה מקצועית וגם חברית. לפני כמה חודשים נרשמה סולחה מרגשת בהכנות לאירוע האירוויזיון, אותו הנחו השניים לצד ארז טל ולוסי איוב והם שמו את הדברים מאחור, לא לפני שינצלו כל רגע תהילה מכל המהומה.

את ההיריון השלישי שלה, בחרה רפאלי לחשוף בסרטון קומי לצד עזר ואפילו ליהקה אותו לככב איתה בקמפיין החדש של חברת המשקפיים קרולינה למקה שבבעלותה. השניים, לדבריהם כל כך אחרי המריבה המתוקשרת עד שבפרסומת הראשונה שלהם יחד, הם משתמשים בתסריט העבר המסובך שלהם ומציגים סצנות מלחמה, בו הם מנסים להרוג ולפגוע אחד בשני.

קשוחה. בר רפאלי (צילומים: שוקה כהן)
קשוחה. בר רפאלי (צילומים: שוקה כהן)


אין ספק שהצילומים היו אתגר אמיתי בטח בגלל העובדה שרפאלי נמצאת בסופו של החודש החמישי להריונה, וצפויה לבקר בעוד ארבעה חודשים בחדר לידה בפעם השלישית בחייה ולהביא לראשונה לעולם יורש עצר, אח לשתי בנותיה ליב ואל והתייצבה על הסט בשעת בוקר מוקדמת, עם נעלי עקב שכבר קטנות עליה. מה לא עושים בשביל להיות יפה?

אסי עזר בתמונה
אסי עזר בתמונה

חותמת בנשיקה
חותמת בנשיקה