המנחה קורין גדעון מתחזקת זוגיות בריאה על התפר בין דת וחיים חילוניים מאז הכירה את בעלה חילי סורוצקין, בן למשפחה חרדית ואפילו תיעדה את תהליך החתונה של השניים בתכנית דוקו מיוחדת ששודרה בערוץ "קשת 12". השניים הגיעו ביום שבת האחרון לסשן סליחות בבית הכנסת הגדול בתל אביב, שם הקשיבו לדרשתו של הרב ישראל מאיר לאו.

במהלך תפילת הסליחות הגיעו תיירים רבים למקום ונוצר ערבוב בחלוקה בין גברים לנשים, על פי דיווח של אתרי החדשות השונים. גבאי בית הכנסת פנה למנחה בבקשה שתעבור לאזור המוגדר כעזרת נשים והתחיל להתנהל ויכוח סוער בין השניים. בסרטון שעלה לרשת וגרר תגובות רבות, נראית גדעון במהלך הויכוח המתלהם, כשענתה לגבאי: "דרך ארץ קדמה לתורה, אל תפנה אליי בכלל".



היום (שני) גדעון מגיבה לראשונה בפוסט באינסטגרם לאירוע שמבחינתה יצא מפרופורציות ופגע בהרבה אנשים. היא כתבה כך: "מה שהיה בבית הכנסת בסליחות זה אירוע כל כך שולי שבכלל לא חשבתי להתייחס אליו אבל זה יצא מפרופורציה ופוגע בהרבה אנשים ולכן אני רוצה להבהיר מה בדיוק היה שם: עזרת הנשים ממוקמת באותה הקומה של עזרת הגברים ויצא שעמדתי עם נשים נוספות על הגבול, סמוך לכניסה לבית הכנסת, מאחורי כולם. ממש לא בעזרת הגברים! עמדנו שם שעה ארוכה בלי להפריע לאף אחד. לפתע בא מתוך עזרת הגברים איש מבוגר ומתלהם והחל לגעור בנו שנזוז יותר הצידה לכיוון עזרת הנשים. הוא הבהיל מאד אותי ואת הנשים שעמדו לצידי, קילל וגידף".




"רב בית הכנסת התנצל מאוחר יותר על האירוע והתנער מאותו עשב שוטה. לצערי אנשים שהיו שם צילמו את התקרית ולמרות בקשתי שלא לעשות בזה שימוש, הפיצו את זה לכל כלי התקשורת. חבל לי שמאירוע כל כך יפה, בבית כנסת שמחבר בין כל המגזרים ושפתוח עבור כולם, זה מה שיצא. חג שמח ושנה של אחדות".