אמש (שלישי) ציינה בר רפאלי את חגיגות יום הנישואים עם בעלה עדי עזרא כשהעלתה לרשתות תמונה משותפת של השניים מיום חתונתם וכתבה: "החיוך הזה התפשט לי על הפנים מאז שפגשתי את הנסיך הזה היום לפני ארבע שנים. התחתנו ולא יכולתי להיות יותר מאושרת ויותר ובשלום עם חיי ועם המשפחה הקטנה האוהבת שלנו".

רפאלי ועזרא (צילום: ניר פקין)
רפאלי ועזרא (צילום: ניר פקין)

ארבע שנים חלפו מאז נסגרו שמי אזור הכרמל, לטובת חתונת השנה הנוצצת של בר רפאלי ועדי עזרא, מה שעורר את זעמו של השר ישראל כץ שדרש מרשות התעופה האזרחית לפתוח את השמיים מעל יערות הכרמל. הרבה מים זרמו מאז בנהר, רפאלי ועזרא הרחיבו את התא המשפחתי, והספיקו להביא לעולם את שתי בנותיהן, ליב ואל וכעת גם להיכנס להריון בפעם השלישית ולצפות ליורש עצר ראשון שיצטרף לתא המשפחתי המורחב. 



בדרך גם היה סכסוך משפחתי, בין רפי רפאלי לחתן הטרי עדי עזרא שהוביל לקרע ביחסים בין הטופ מודל לאביה לאחר שנים של יחסים הדוקים ומקורבים. הייתה גם סולחה מפויסת בין הצדדים וקירוב לבבות מחדש, וברקע גם התנהל הליך משפטי נגד בר רפאלי ואמה ציפי לוין שהסתיים בהגשת כתב אישום נגד הדוגמנית בגין עבירות מס חמורות בהעלמת הכנסות בסך עשרות מיליוני שקלים. עזרא לא נותר בצד ובחודשים האחרונים עשה מהלך שהפתיע רבים בשוק העסקי כשהתפטר מתפקידו כיו"ר נטו אחזקות, שלוש שנים לאחר שאביו העביר לידיו יותר מחמישים אחוז מאחזקות הקבוצה. וכל זה רק בארבע שנים, מה יקרה בארבע השנים הבאות?