תקופה לא קלה עברה על ניקול ראידמן במהלך השבועות האחרונים. לפני חודש בדיוק, פרסם העיתונאי גיל משעלי כי המעושרת והארוס הטרי שלה ואב ילדיה מיכאל צ'רנוי מפרקים את החבילה ונפרדים אחרי 11 שנות זוגיות. ראידמן מצדה, דאגה להכחיש, לשדר עסקים כרגיל ולתת לכולם לחשוב שהכל כשורה, תוך שהיא יודעת את האמת אבל מנסה להסתיר אותה בעקבות פרוייקט הענק אותו השיקה בשבוע שעבר.

עכשיו, אחרי שפרצה לעולם עם הקריירה המוזיקלית שלה, החליטה ראידמן שזה זמן מצויין לחשוף את האמת ולספר כי מערכת היחסים המורכבת בינה לבין בין זוגה האוליגרך אכן נגמרה. בפוסט שהעלתה אתמול לרשתות החברתיות כתבה: "שנה חדשה, חיים חדשים, סטטוס חדש. רווקה ומאושרת עם שני הילדים שלי מישל וריצ'ארד!" ובכך, בעצם אישרה את הפרטים לראשונה.



הגילוי המתבקש הגיע שעות ספורות לאחר ששודר בתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" פרומו לסרט דוקומנטרי על חייה החדשים של ראידמן שישודר בעוד כשבועיים ב"קשת 12", בו סיפרה הזמרת העולה על הפרידה הכואבת "כולם חושבים שבגלל שאני עם אוליגרך אני חיה כמו מלכה.אני חיה 11 שנה בגיהנום מלא. שילמתי מחיר מאוד כבד בשביל הזוגיות הזאת וחוץ מילדים, לא קיבלתי כלום".

אז למה הם בכלל התארסו בשנה שעברה במהלך יום הולדתה ה-32 של ראידמן אל מול מאות אנשים אתם שואלים? ובכן, גם לזה יש לה תשובה "זה היה משחק מחושב. הוא מכיר אותי וידע שלא אעשה בושות לו, לעצמי ולילדים" והוסיפה: "אם הוא היה עושה את זה בבית לא הייתי שמה את זה על היד. את מחכה ליום שבו הבן אדם יתן לך את הכבוד הראוי ויכיר בך כחלק השני שלו, אז לא, הגודל לא קובע ולא היהלום. מה שקובע זה היחסים. אותי אי אפשר לקנות ביהלום 23 קראט".

מכחישים. ניקול ומיכאל (צילום: אינסטגרם)
מכחישים. ניקול ומיכאל (צילום: אינסטגרם)